- اخبار

پیام فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر به مناسبت ماه محرم

بسم الله الرحمن الرحیم
محرم در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده ، یک تحول عمیق،انقلابی تاریخ ساز و سرفصل حرکت های الهی، انسانی و عدالت خواهانه است.
محرم؛ ماه حماسه، شجاعت، رشادت و ظلم ستیزی است، ماهی که مهمترین رخداد جهان اسلام را در دل خویش نهان دارد و واقعه کربلا با گذشت قرن ها سال از حادثه ی عاشورای حسینی، چون همیشه تاریخ ، یک حقیقت زنده و ناب است.
آنچه در محرم به وقوع پیوست، تنها یک واقعه نیست، فرهنگی جاودان، نقشه راه سعادت و جاودانگی است.
حماسه کربلا حقیقتی ناب را به تصویر کشید ، پیام حفظ آزادگی و شرافت را فریاد کرد ، صحنه وقوع حماسه ظلم ستیزی ابدی شد و در آن حماسه بی نظیری به تصویر کشیده شد که وجدان انسان های آگاه، صلابت آسمانی اش را ستایش کرده و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.
بشریت، باید عاشورا و قیام حسینی را زیر ذره بین عقل و منطق قرار دهد و نیازهای فراوان فکری، عقیدتی و انسانی خود را در پرتو آن جستجو نماید تا در سایه این کنکاش، هر چه بیشتر در راه بهبود حیات معنوی و مادی خویش قدم گذارد و درون و برون خویش را از قید و بندهای خرافی، پالایش کند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر با تسلیت این ایام و اعلام آمادگی هرچه تمام تر در برقراری امنیت عزاداران حسینی همچون سنوات گذشته ، در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ، اقامه عزا و احیای واقعه کربلا از هیچ تلاشی دریغ نداشته و با افتخار با مشارکت عزاداران و عاشقان حسینی در راستای تامین نظم، امنیت و خدمتگزاری به مردم ولایی انجام وظیفه خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر سرهنگ کارآگاه عبداله رضوانی

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *