- اخبار

بررسی مشکلات آب شرب شهرستان بابلسر

بررسی مشکلات آب شرب شهرستان بابلسر

مشکلات آب شرب شهرستان بابلسر تا تابستان سال آینده حل خواهد شد.

بابلسر نیوز: به گزارش خبرنگار صداوسیما، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه ما در ارتباط با رفع مشکلات موجود آب شهرستان بابلسر اقدامات زیادی را انجام داده ایم ، گفت : به لحاظ اینکه کارهای ما در حوزههای رودخانه و طرحهای تامین آب شرب متنوع است ، توانستیم از منابع مختلف اعتبارات خوبی را تامین نماییم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات ما از منابع استانی می باشد که صرف لایروبی رودخانه ها و یا آب بندانها و سردهانه ها میشود ، گفت : مهمترین بحث موجود موضوع سهم این شهرستان از بخش اعتبارات ملی است که منابع آب شرب و کشاورزی آن از بالا دست تامین شده و از محل طرح ملی نیز برخوردار است.

محمد ابراهیم یخکشی تصریح کرد : بحث طرح آبرسانی از سد البرز که در حال اجراست ، ۷ونیم کیلومتر مسافت از خط انتقال این پروژه باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران با بیان اینکه اجرای این پروژه ، از سد البرز تا شهرستان بابل و بخش عمده ای از شهرستان بابلسر نیز انجام شده است اشاره کرد و گفت : از مسافت ۷ونیم کیلومتر ۵ کیلومتر آن با شهرستان بابل مشترک و ۲ونیم کیلومتر باقی مانده نیز به صورت مستقل در حال اجراست.

وی افزود : هم اکنون یک تسویه خانه نیز در حال احداث است که تا تابستان سال آینده وارد مدار خواهد شد که بعد اتمام آن مشکل آب شرب شهرستان بابلسر و شهرهای هم مسیر نیز کاملا حل خواهد شد.

یخکشی در ادامه با بیان اینکه در بخش کشاورزی شبکه زیردست آیت الله صالحی البرز را داریم اشاره کرد و گفت : در حوزه بهنمیر حدود ۴ هزار هکتار شبکه احداث شده است که فقط کار خط انتقال آن مانده که پیمانکار آن حال انجام و اتمام آن می باشد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *