- ورزشی

افتتاح بزرگترین سایت قایقرانی استان مازندران باحضور دکتر خادم معاون وزیر ورزش کشور

بهره برداری از بزرگترین سایت قایقرانی مازندران در بابلسر

بزرگترین سایت قایقرانی مازندران با حضور خادم معاون وزیر ورزش و جوانان در بابلسر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بابلسرنیوز، امیررضا خادم گفت : چهار هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم که نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار با دلار ۴۰۰۰ تومانی برای تکمیل است.

وی به اقدامات دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی اشاره کرد و گفت : هدف دولت این بود پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند و پروژه جدیدی را آغاز نکند اما متاسفانه در خیلی از شهرستانها شاهد پروژه های نیمه تمامی هستیم که اصلا نیاز آن شهرستان یا منطقه نبود اما چون نیمه تمام رها شده بود مجبور شدیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : خوشبختانه آنچه امروز در استان مازندران شاهد آن هستیم این است که برنامه های اصولی تر اجرا شده است و شهرهای ساحلی با توجه به قابلیت هایی که دارند می توانند توفیقات خوبی در بحث ورزش های آبی به دست آورند و در سطح جهان بدرخشند و امیدوارم در المپیک ۲۰۲۴ جوانان ما بتوانند در ورزش های آبی و ساحلی مدال المپیک را کسب کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر در بحث ورزش های آبی توفیقات بسیار خوبی در کسب مدال های بین المللی یا المپیک داشته است افزود: می توان با استفاده از ظرفیت خیران و اسپانسر ها زیرساخت این ورزش را در شهرستان فراهم کرد.

گفتنی است ، سایت قایقرانی بابلسر بزرگترین سایت قایقرانی مازندران است که با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و با زیربنای ۲۷۶ متر مربع با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان بهره برداری شد.

قابل ذکر است ، ساخت این پروژه از سال ۹۱ شروع شده بود و در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

حسین زاده: خبرنگار صداوسیمای استان مازندران

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *