- اخبار

ماجرای اجرای زنده موسیقی بابلسر چه بود

🔴 ماجرای اجرای زنده موسیقی بابلسر چه بود ؟

🔶 توضیحات تهیه کننده کنسرت #امید_حاجیلی پیرامون اخبار منتشر شده، درباره یک اجرای زنده موسیقی؛

هدفمان شادی مردم بابلسر در بهترین زمان ممکن بود!

#امیر_توسلی وکیل موسسه صدا نت سکوت :
از آغاز پیگیری روند اخذ مجوز، مشکلاتی پیرامون خواننده مورد نظر مجموعه ما مطرح شد که شایسته مردم مازندران به ویژه #بابلسر نبود.
حال آن که مجموعه ما در سال گذشته بیشترین کوشش را برای برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در بابلسر با توجه به شرایط شهری و حفظ آرای تمامی اقشار مردم داشته، که تا کنون با پشتیبانی بی مثال مسئولین شهری همراه بوده است، برنامه هایی همچون اولین #جشنواره_موسیقی در #نوروز_۹۷ در مجتمع میزبان و بانک کشاورزی ( تک اجرای بهنام بانی که با همراهی یک از همکاران عزیز بابلسریمان انجام شد) و دو اجرای هنری رسیتال گیتار کلاسیک سپهر نیکیان و گروه ریل در سبک جَز به سرپرستی این جانب، استند آپ کمدی حسن ریوندی و…که امیدواریم آغازی بر روند ممتد اجراهای موسیقی به ویژه با عیار هنری بیشتر باشد.

🔶 توسلی، صاحب امتیاز مجموعه ایران مجوز در خصوص وقایع اخیر افزود:

کوشش های ما برای برگزاری اجرای #امید_حاجیلی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) بیشتر از دوماه پیش آغاز شد. که با توجه به مباحث متداول برگزاری کنسرت ها در ایران به ویژه مازندران، تمامی راه های لازم برای تعامل همه جانبه با مسئولین محترم استانی و شهرستانی آغاز شد وی ادامه داد؛ ما برای برگزاری سالن های مجتمع بانک کشاورزی و بانک ملی را در نظر داشتیم که با توجه به تعمیراتی که مربوط به اطفا حریق در سالن بانک کشاورزی می شد، سالن قابل استفاده نبود و سالن متل بانک ملی را نیز با توجه به نقطه نظرات ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با وجود دریافت رضایت نامه به #سالن_میزبان تغییر دادیم که با توجه به تجربه شیرین #عید_امسال در این مجتمع به نظر مشکلات به سر آمده بود؛ آنچه که اولین دلیل مطرح شده از سوی مسئول محترم اداره ارشاد بود با تلاش هایی سرانجام در انتها نیز گریبان گیر ما شد، خواننده #شاد است و بابلسر در حال حاضر #ظرفیت برگزاری آن را ندارد، در حالی که بسیاری از مسئولین شهرستان با برگزاری این کنسرت موافق بودند و همین جمله توسط اهالی باغیرت دست به قلم بابلسر، رسانه ای شده است.

🔻 حال آن که عید امسال اجراهایی همچون بهنام بانی و دیگر دوستان را داشتیم که به معنایی شاد بودند و آوازه خوان مذکور در تمام ایران بدون هیچ استثنایی به اجرای برنامه می پردازد. در نهایت این روند به متضرر شدن مجموعه ما و محروم کردن مردم از شادی در شب میلاد حضرت رسول (ص) انجامید.

🔻 وی در ادامه تصریح کرد: فعالیت فرهنگی هنری در حوزه موسیقی تنها برگزاری اجراهای پاپ نیست. مجموعه ما در سال گذشته حدود ۴۰ اجرا از گلوگاه تا رامسر داشته که بیشتر آنها هنری بوده و از هنرمندان جویای نام مازندرانی بهره برده ایم. مجموعه ایران مجوز در سال جاری بیشترین حجم حوزه نشر موسیقی به صورت آلبوم، تک آهنگ، موزیک ویدئو و… را در استان داشته است و تمرکز ما در آینده بر حمایت هنرمندان بومی مازندران به ویژه بابلسر و فریدون کنار در حوزه تولیدات و اجراهای هنری به ویژه در سبک های کلاسیک، سنتی و بومی است.

🔻توسلی در پایان ضمن بیان اینکه برای برگزاری این کنسرت زمان بسیار اندکی مانده ولی در تلاش هستیم تا بتوانیم مردم بابلسر را از این شادی محروم نکنیم افزود: از همه مسئولینی که در این مدت همراه ما بودند تا مردم مازندران شاد شوند تشکر می کنیم.

منبع: کانال ایران مجوز
IranMojavez@

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *