- اخبار

استان مازندران باسوادترین استان کشور

استان مازندران باسوادترین استان کشور

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، مازندران را با سوادترین استان در آموزش ابتدایی سطح کشور معرفی کرد.

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مازندران گفت : آموزش ابتدایی و شاخص های آموزشی در استان مازندران در وضعیت ایده آل و بسیارمناسبی قرار دارد.

دکتر رضوان حکیم زاده در ادامه با اعلام اینکه استان مازندران باسوادترین استان کشور می باشد ، تصریح کرد : با توجه به اینکه استان مازندران دارای ظرفیتهای بسیارخوب در حوزه آموزش ابتدایی در سطح کشور می باشد ، بالاترین میانگین مدرک تحصیلی آموزگاران در دوره ابتدایی نیز در مازندران است.

وی افزود : خوشبختانه علاوه بر اینکه این موضوع بسیار اثرگذار بوده ، وضعیت خوب دستاوردهای آموزشی مان در دوران ابتدایی ، ما کمترین تکرار پایه و افت تحصیلی را در دوران ابتدایی را نیز در مازندران داریم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد : امیدواریم با تلاش و همتی خوبی که آموزگاران و مدیران موفق دوران ابتدایی استان مازندران داشته اند ما شاهد ادامه مسیر و موفقیت های بیشتر از سوی آنها باشیم .

وی در ادامه با بیان اینکه در سال ۹۶_۹۷ حدود ۶۶ هزار و ۲۱۷ پیش دبستانی در کشور داشتیم اظهار کرد: با حمایت دولت در جذب نوآموزان پیش دبستانی ۲۱۳ هزار نوآموز پیش دبستانی در سراسر کشور به کارگیری شد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *