- اخبار

امام جمعه شهرستان بابلسرمسئولان چه زمانی می خواهند به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند

🛑حجت الاسلام والمسلمین قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر:
مسئولان چه زمانی می خواهند به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند/ باید به وضعیت معیشتی قشر کارگر جامعه توجه ویژه‌ای داشت

♻️به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بابلسر:
امام جمعه شهرستان بابلسر در بخش دیگری از خطبه های امروز با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید تندگویان گفت: این روز به‌نام بسیج کارگری نامیده شده است و این شهید نمونه بارز یک انسانی عدالت‌طلب و جوان انقلابی، پرشور و جهادگر در دوران قبل از انقلاب و پس از آن بود.
♻️وی با تاکید بر بالا رفتن کیفیت کالاهای تولید داخل و افزایش رغبت و حمایت مردم از آنها؛ تکیه کردن به تولیدات داخلی را از ضروریات اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و افزود: بهترین راه حلی که مردم می‌توانند در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی انجام دهند، خرید اجناس ایرانی است.
♻️وی یاد آور شد: قشر کارگر جامعه ما بیش از هر زمانی نیازمند رسیدگی است و مسئولان باید به وضعیت معیشتی این قشر از جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند.
♻️وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت مردم از تولیدات داخلی اذعان کرد: مسئولان هم، در کنار حمایت مردم از تولیدات داخلی باید از تولید کنندگان حمایت کنند، تولید کنندگان نیز باید سعی کنند کالای با کیفیت تولید و به بازار عرضه کنند.
♻️خطیب جمعه شهرستان بابلسر گفت: یکی از اقشار تولید کننده داخلی کشاورزان هستند که قصه ای پر غصه دارند.
♻️وی ادامه داد: حدود یک دهه است که مرکبات تولید استان قیمت ثابتی دارد، در حالی که شاهد افزایش عجیب قیمت سایر کالاها هستیم.
♻️حجت الاسلام والمسلمین قلی پور تصریح کرد: گاهی باغداران ما، به علت قیمت پایین محصولات و قیمت بالای دستمزد کارگر برای چیدن میوه از درختان و بسته بندی و عرضه محصول، هیچ سودی نمی برند.
وی ادامه داد: مسئولان چه زمانی می خواهند به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند.

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *