- اخبار

دستگیری سارقین وکشف ۱۳ فقره سرقت در بابلسر

دستگیری سارقین وکشف ۱۳ فقره سرقت در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان”بابلسر”، از شناسایی و دستگیری سارقین و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش بابلسرنیوز: به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبداله رضوانی” با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل،اماکن،داخل خودرو وموتورسیکلت در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران این فرماندهی موفق به شناسایی سارقین شدند.
سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه تعداد۹ نفر متهمین را در این خصوص دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های پلیسی تاکنون به ۱۳فقره سرقت منزل،اماکن،داخل خودرو وموتورسیکلت در سطح شهرستان اقرار کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، کلیه اموال سرقتی کشف وتحویل مالباختگان گردید. ومتهمان نیز پس از تشکیل پرونده وانجام تحقیقات تحویل مرجع قضایی گردیدند.
سرهنگ” رضوانی” ضمن اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سارقان با پلیس همکاری کرده از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *