- اخبار

معظل مالکیتی پلاژهای بابلسر برطرف شود

معظل مالکیتی پلاژهای بابلسر برطرف شود

رییس اتحادیه اقامتی و گردشگری بابلسر با اشاره به اجرای طرح کیفی پلاژهای شهرستان، گفت: معظل مالکیتی پلاژهای بابلسر برطرف شود.

بـه گزارش بـابلسرنیـوز: هادی اسماعیل پور رییس اتحادیه اقامتی و گردشگری شهرستان بابلسر ، اظهار داشت: ۴۰۰ مرکز اقامتی با ۳۰ هزار تخت در بابلسر فعالیت دارند و سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر را از اقصی نقاط کشور پذیرا هستند.
وی افزود: بیش از ۱۰۰۰ خانه استیجاری در سطح شهرستان به مسافران ارایه خدمات می کنند و به زودی همه این مراکز در قالب خانه های استیجاری توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری شناسنامه دار می شوند.
رییس اتحادیه اقامتی و گردشگری شهرستان بابلسر با بیان اینکه بابلسر رتبه اول را در جذب مسافر در کشور به خود اختصاص داده است، گفت: به اندازه کل استان مازندران مجتمع رفاهی و مراکز اقامتی در سطح شهرستان مستقر است.
اسماعیل پور با اشاره به اینکه این مقدار مراکز اقامتی در زمان پیک سفر پاسخگوی مسافران نیست، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما ارایه خدمات مناسب به مسافران جهت ماندگاری مسافر در سطح شهرستان است.
وی با بیان اینکه طی بررسی های بعمل آمده در سالهای گذشته بیش از هزار میلیارد تومان آورده مالی مسافران در سطح شهرستان بوده است، تصریح کرد: اگر دستگاههای سیاست گذار به جای ترغیب سرمایه گذاران به بلندمرتبه سازی آنها را به سمت سرمایه گذاری در بخش گردشگری هدایت کنند بخش بزرگی از نیروی جویای کار فعال می شوند و آورده مالی مسافران نیز ۵ برابر افزایش می یابد.
رییس اتحادیه اقامتی و گردشگری شهرستان بابلسر با تاکید بر توجه مسیولان به رفع مشکلات پلاژداران، گفت: بحث صدور سند مالکیت پلاژداران یکی از مشکلات بزرگ این اتحادیه بوده که بیش از ۹ دهه در حال فعالیت در این حوزه هستند و رفع مشکل مالکیتی آنها نیازمند حمایت همه جانبه مسیولان است.
اسماعیل پور با اشاره به رعایت حریم ۶۰ متری سواحل گفت: ۱۰۰ درصد پلاژداران شهرستان بابلسر به غیر از یک پلاژ که غیر بومی است از این طرح استقبال کردند و تمام پلاژداران موافق اجرای این طرح بوده و حدود قانونی را در اجرای این طرح رعایت کرده اند.
وی ارتقای کیفیت پلاژها را از جمله برنامه های اتحادیه اقامتی و گردشگری شهرستان عنوان کرد و گفت: ۲۰ پلاژ شهرستان کیفی سازی شده و تمام تلاش ما کیفی سازی سایر پلاژهای سطح پایین شهرستان تا پایان سال ۹۸ است.

مصاحبه از هومن رمضانیان

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *