- اخبار

احداث سردخانه ۵٠تنی دردانشگاه مازندران

احـداث #سردخانه_بزرگ در دانشگاه مازندران

به گزارش بابلسرنیوز: شرکت کاوش پیام پارس پیمانکارآشپزخانه دانشگاه مازندران طی حرکت خدا پسندانه

سردخانه بزرگ به ظرفیتی ۵٠تنی در دانشگاه مازندران احداث میکندو همچنین یک دستگاه چمن زن مکانیزه و یک دسـتگاه کارواش ٣فاز را به دانشگاه مازندران اهداءکرد.

مهندسین میریونسی و برادران شیخ السلام مالکان شرکت کاوش پیام پارس:

ما خرسندیم طی دوسالی که در خدمت دانشگاه مازندران و دانشجویان هستیم سعی وتلاش مان رفاه حال اساتیدوکارکنان ودانشجویان وپرسنل سلف دانشگاه و رضایت مندی مسئولین دانشگاه میباشد.

دکتر طالبی سرپرست محترم دانشگاه مازندران:

ازتلاشهای معاونت دانشجویی و کلیه همکاران آن حوزه که برای رفاه دانشجویان تمام تلاش خود را میکنند تقدیرو تشکر کرد.

دکتر طالبی افزود: من شرکت کاوش پیام پارس را چه داخل و چه خارج دانشگاه رصد کردم و خوشحالم که بااین شرکت همکاری میکنیم. واز این کار خداپسندانه بسیار سپاسگزارم.

دکتر متولی معاونت محترم دانشجویی
دانشگاه مازندران:

از زحمات شبانه روزی حوزه معاونت وبه ویژه پرسنل سلف غذاخوری دانشگاه مازندران تقدیر و تشکر کرد.وبیان کرد معاونت دانشجویی دانشگاه مازندران ازاین کارخداپسندانه شرکت کاوش پیام پارس کمال تشکر داشته است.

منصور رمضان نژاد: مدیردانشجویی دانشگاه مازندران

ضمن تشکر از ریاست محترم دانشگاه از مدیرعاملان و پرسنل زحمتکش این شرکت تقدیر و تشکرکرد و بیان کرد. شرکت کاوش پیام پارس جدا از اینکه دردانشگاه مازندران سعی وتلاش دارد تا بهترین امکانات را برای دانشجویان ارائه دهد در سطح شهرستان در مناسبتهای مختلف شرکت کرده و کارهای خدا پسندانه ای را انجام داده است.

کاظم ابراهیمی: مشاور ورئیس دفتر ریاست دانشگاه مازندران

در این مراسم از مدیر عاملان وپرسنل شرکت کاوش پیام پارس تشکرکردو بیان کرد انشالا اینکار جهادی و خداپسندانه را ماهم بتوانیم انجام دهیم تا دانشجویان ما در کمال آرامش و به بهترین حد به تصحیلات خود بپردازند.

✍تهیه گزارش: مهـران پورعلی

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *