- اخبار

مدیر امور توزیع نیروی برق بابلسر ازاجرای طرح پروژه بازار با اعتبار ۲۰میلیارد ریال درشهرستان خبرداد

مدیر امور توزیع نیروی برق بابلسر خبر داد:
اجرای طرح پروژه بازار با اعتبار ۲۰میلیارد ریال

محمدرضا جباری امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره برق این شهرستان اظهار کرد: طرح اجرای پروژه بازار یا پروژه خیابان شهید رجایی یک طرح ملی است که با اعتبارات ملی از چند روز گذشته آغاز و پیش بینی می شود در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه این طرح به صورت زمینی اجرا می شود،گفت: یکی از دلایل اصلی اجرای این پروژه به صورت زمینی این است که علاوه بر ایمنی بیشتر شهروندان و بازاریان به زیباسازی شهر هم کمک می کند.
مدیرامور توزیع برق شهرستان بابلسر اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۲۰میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تا کنون ۵۰ درصد از این اعتبار تامین شده است.

جباری هدف از اجرای این پروژه را ایمنی و امنیت شهروندان و جلوگیری از حوادث ناگوار دانست.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری ۵پروژه حوزه برق در بابلسر با اعتبار ۳۱۰میلیون تومان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

مدیر روابط عمومی توزیع برق مازندران
افتتاح و بهره برداری از ۱۳۲ پروژه استانی با اعتبار ۱۷۰میلیارد ریال

بابلسر: مدیر روابط عمومی توزیع برق مازندران از افتتاح و بهره برداری ۱۳۲پروژه استانی با اعتبار ۱۶۳میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش بابلسرنیوز: ،سیروس کرامتی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از افتتاح و بهره برداری ۱۳۲پروژه حوزه برق با اعتبار ۱۶۳میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال در مازندران خبر داد.

وی افزود: این پروژه‌ها در شهرهای آمل ۹ پروژه، بابل ۴۱ پروژه، بابلسر ۵ پروژه، بهشهر ۲پروژه ، جویبار ۴ پروژه ، ساری ۱۹پروژه ، سوادکوه ۲۲ پروژه، سیمرغ ۳ پروژه، فریدونکنار ۷ پروژه، قائم شهر ۵ پروژه، گلوگاه ۲ پروژه، میاندورود ۱۱ پروژه و نکا دو پروژه  افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر روابط عمومی توزیع برق مازندران در ادامه مبلغ مطالبات توزیع برق مازندران از مشترکین را ۱۳۶میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امید است مشترکان عزیز با پرداخت به موقع معوقات ما را در کارهای توسعه ای یازی کنند.

کرامتی همچنین تعداد مشترکان توزیع برق مازندران را یک میلیون و ۳۵۰هزار نفر اعلام کرد و افزود: بسیاری از شبکه های ما در سطح استان فرسوده هستند که نیاز به تعمیر،اصلاح و بهینه سازی شبکه دارند.

عکاس وخبرنگاز: سامره عـبدی

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *