- اخبار

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان ها و شعارهای انقلاب /۲۲ بهمن روز وفاداری مردم به نظام است

🇮🇷دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان ها و شعارهای انقلاب /۲۲ بهمن روز وفاداری مردم به نظام است

🇮🇷به گزارش بابلسرنیـوز: امام جمعه شهرستان بابلسر در خطبه های امروز ۵بهمن۱۳۹۷ به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای نظام اسلامی بی‌نظیر؛ ودر تمامی حوزه ها اثرگذار است و پیشرفت‌های عظیمی که امروز رخ داده، همه از برکت‌های انقلاب اسلامی است و باید به آن افتخار کرد.
🇮🇷حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با اشاره به حیرت جهانیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته افزود: در دهه فجر جا دارد دفتر خاطرات را در ذهن ورق بزنیم و به یاد آوریم در چه وضعی بودیم و امروز در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم.
🇮🇷وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بودند امسال مردم چهلمین سالگرد انقلاب را نخواهند دید اما دشمنان این آرزو را به گور برده و امسال باشکوه تر از سال‌های گذشته جشن انقلاب را برپا خواهیم کرد، تصریح کرد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیاز است این دهه با توجه بیشتر و مشارکت همه اقشار مردم برگزار شود.
🇮🇷خطیب جمعه شهرستان بابلسر تاکید کرد: ملت ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خود را باشکوه‌تر برگزار کرده و به صورت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز حضور خواهیم داشت و با حضور پرشور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و نظام سلطه میزنیم.

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *