- اخبار

جلسه آخرین وضعیت تعریض و بهسازی محورخیابان پدافند هوایی

نشست بررسی آخرین وضعیت تعریض و بهسازی محور پدافند هوایی با حضور #حسن زاده فرماندار بابلسر ، #نانواکناری نماینده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ، #نظری مدیر کل راه و شهرسازی ، #ییلاقی معاون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، شهردار بابلسر و جمعی از مدیران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش بابلسرنیوز: #اسماعیل_حسن_زاده به تلفات جانی در محور اشاره داشت و افزود : آغاز پروژه احداث سردرب ورودی پایگاه پدافند هوایی بر اساس آخرین صورت جلسه و منطبق با نقشه ارجاعی پدافند حداکثر از تاریخ ۲۵\۱۱\۹۷ در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
#فرماندار_بابلسر ادامه داد : فرماندهی پدافند هوایی همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی جهت اجرای دیوار پیش ساخته از مورخ ۲۵ بهمن و اجرای آن داشته باشد و اداره کل از این تاریخ نسبت به اجرا و شروع دیوار پیش ساخته اقدام نماید ‌.

#حسن زاده با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همین شرایط موجود نسبت به حذف اختلاف سطح محور اقدام نماید ، تاکید داشت : نصب علایم هشدار دهنده و ایمن سازی در طول مسیر از تاریخ ۲۵ بهمن به مدت ۱۰ روز انجام و تکمیل گردد.

#فرماندار بابلسر در پایان با تاکید بر اتمام پروژه تا پایان سال به تامین اعتبار مورد نیاز اجرای طرح از محل توزیع اعتبارات سال ۹۸ برای شهرداری بابلسر اشاره کرد و خواستار اعلام نظر کارشناسان فنی اداره آب و فاضلاب نیز جهت جابه جایی تاسیسات فاضلاب پایگاه پدافند هوایی شد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *