- اخبار

پیام تقدیروتشکر منصوررمضان نژاد نائب رئیس شورای شهر بابلسر از مردم همیشه درصحنه بابلسر

به نام خدا
۲۲ بهمن دیگری نیز گذشت و علی رغم امیدهایی که دشمنان و وطن فروشان به عدم شرکت مردم در صحنه راهپیمایی داشتند و با تمام تبلیغات مسمومی که بر علیه نظام و مملکت صورت گرفته بود باز هم ملت سرافراز ایران حماسه ای دیگر خلق کردند و باشکوه تر از همیشه در صفهایی مصمم و استوار حضور یافتند و با صدای بلند فریاد زدند که استقلال و آزادی کشورشان را بر همه چیز ترجیح می دهند و همچون فرزندان و برادران شهیدشان تا پای خون ایستاده اند و حاضرند برای دین و ناموس و کشورشان جان بدهند. این مردم پاک و شریف در این وضعیت نابسامان اقتصادی و تنگناهای مالی فراوانی که وجود دارد و علی رغم تورم و گرانی و سختی معیشت، اهمیت روز ۲۲ بهمن را درک نمودند و فارغ از هر سلیقه و جناح، دوش به دوش هم حضوری جاودانه خلق کردند و دشمنان را مایوس تر از همیشه ساختند. دشمنان در چهل سال گذشته هر توطئه ای که خواستند انجام دادند و از هر دری وارد شدند تا به این نظام ضربه بزنند اما مردم هوشیار و با بصیرت ما تحت فرماندهی ولی فقیه، مقام معظّم رهبری، نشان دادند که این مملکت متعلق به آقا امام زمان (عج) است و تا پایان راه ایستاده اند تا این انقلاب را تحویل صاحب حقیقی آن دهند. درود بر شرف این مردم غیور و ولایتمدار.
این روی سکّه را مردم، همچون همیشه درخشان و ماندنی جلوه دادند، اما روی دیگر سکه، متعلق به مسئولان و مدیران و صاحب منصبان است که ببینیم چه خواهند کرد؟ مردم با دست خالی به میدان آمدند و از نظام مقدس خود دفاع کردند، حال نوبت مسئولان است که به میدان بیایند و خالصانه و برای جبران این از خود گذشتگی ها، آستین همت بالا بزنند و در این اوضاع بد اقتصادی به داد ملت برسند. این ملت بر گردن همه مسئولان حق دارند و امروز روز عمل است نه وعده و وعید. مسئولان نیز می بایست خود را همانند مردم در میدان عمل، ثابت کنند و به جبران همه فداکاریهای و ایثارهای این مردم، تدبیر موثری برای بهبود اوضاع معیشت آنان کنند و در ایام آخر سال و نزدیک به سال نو، رفاه نسبی این ملت فهیم را تامین نمایند. مردم نشان دادن که اهل کوفه نیستند و مسئولان انقلاب و نظام را تنها نمی گذارند بنابراین مسئولان نیز می بایست در کنار مردم باشند و آنها را در این شرایط سخت تنها رها نکنند. امروز زمان عمل به وعده هاست و مطمئن باشید اگر یک قدم برای این مردم بردارید آنها ده قدم برای شما و برای این مملکت برخواهند داشت. آنان این نظام و مملکت را دوست دارند و آنچه دارند را عاشقانه در طبق اخلاص نهاده اند لذا واجب است که مسئولان از همین امروز اقدامات عملیاتی برای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه نمایند که بی شک این امر، در سایر زمینه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. با نمایش مقتدرانه ای که امروز از مردم عزیزمان دیدیم دیگر بهانه ای برای کار نکردن و شانه خالی کردن از مسئولیت وجود ندارد و دیگر هیچ مسئولی حق ندارد فقط به خودش و به منصبش بیندیشد. دیگر زمان اما و اگر گذشته است و همه مسئولان می بایست خود را بدهکار این ملت بدانند و برای احقاق حق آنها و ایجاد شرایط مساعد برای زندگی شان تلاش کنند و بدانند که کم کاری و بی توجهی به تقاضاهای بحق مردم، خیانت است.
مردمی که چنین خالصانه و مسئولیت پذیر در صحنه حاضر می شوند و هیچ کدام از کاستی ها و مشکلات، سدّ راه شان نمی شود و علی رغم وعده هایی که شنیدند و عملی ندیدند، هنوز پای آرمانهای امام و انقلاب خود ایستاده اند، سزاوار همه گونه احترام و توجه اند. و این وظیفه مسئولان را سنگین تر از قبل می کند تا فراموش نکنند که خدمتگزار چه مردمان مردی هستند که با دیدن همه نامردی ها همچنان پای حرف خود در ابتدای انقلاب هستند.
امید که مسئولان عزیز، قدردان این ملت باشند و از امروز شاهد تحول در سیاست ها و برنامه ها و رفتارها و نگاه مسئولانه تر به معیشت و رفاه مردم باشیم و بین حرف و عمل شان فاصله نیفتد. الهی آمین.

منصور رمضان نژاد
نائب رئیس شورای شهر بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *