- اخبار

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران خبر داد.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران خبر داد:

۵۰۰میلیارد تومان مطالبات معوقه در مازندران داریم/ شهرداری ساری ۲۳۹میلیارد تومان بدهکار است

محمودی مدیرکل تامین اجتماعی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در استان مازندران یک میلیون و۹۰۰هزار نفر عضو بیمه تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه بالغ بر۵۰۰میلیارد تومان مطالبات معوقه در مازندران داریم ،گفت: شهرداری ساری به همراه سازمان های تابعه و پیمانکاران ۲۳۹میلیارد تومان و نساجی مازندران ۶۰میلیارد تومان بدهکار است.

محمودی تصریح کرد: در استان مازندران یک هزار و ۵۹۰ خبرنگار ،نویسنده و هنرمند بیمه شده داریم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۵هزار کارفرما در مازندران داریم و به دنبال آن هستیم خدمات خود را مکانیزه کنیم.

محمودی تصریح کرد: علی رغم همه فشارها و تحریمها خوشبختانه تا این لحظه حقوق بازنشستگان ، بیمه بیکاری و کلیه تعهدات در موقع مقرر پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی با استقراض بانکی به فعالیت خود ادامه می دهد،گفت: هر چقدر میزان توان مالی و هزینه مالی سازمان تامین اجتماعی تقویت شود خدماتش افزایش وکیفیتش ارتقا می یابد.

محمودی با اشاره به اینکه در سال ۵۷ تعداد بیمه شدگان مازندران ۹۰هزار نفر بودند و در سال۹۷ این آمار به ۶۳۸هزار و ۶۶۶ نفر رسید،عنوان کرد: تعداد مستمری بگیران مازندران در سال ۵۷ حدود چهار هزار و ۷۰۰نفر بود در سال ۹۷ به ۱۳۵هزار و ۴۸۷نفر افزایش یافت.

وی افزود: یک میلیون و ۸۹۲هزار و ۹۳۸ نفر در مازندران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و همچنین ۱۰۴هزار و ۳۳۷ کارگاه در مازندران وجود دارد.

محمودی با بیان اینکه در حال حاضر ۷شعب اقماری در استان داریم و تعداد کل کارگزاری های استان نیز ۱۶کارگزاری است،گفت:
۲۶صنف از اقشار مختلف جامعه عضو تامین اجتماعی هستند و ماهانه ۲۵۰میلیارد تومان حقوق پرداخت می کنیم.

محمودی در پایان برگزاری المپیاد ورزشی سازمان،اعزام بازنشستگان و خانواده های انها به سفرهای زیارتی،اعزام همکاران به عتبات عالیات،تجهیز و بازسازی مرکز اسناد و مدارک مازندران،بهسازی و بازسازی مهمان سراهای استان،اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب،ساماندهی و ثبت اطلاعات سوابق بیمه شدگان از لیستهای کاغذی به سیستم کامپیوتری را مهم ترین دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی مازندران دانست.

عکس و گزارش: سامـره عبـدی

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *