- اخبار

بیانیه سپاه شهرستان بابلسر در آستانه آغاز پنجمین دهه از انقلاب اسلامی

⭕⭕بیانیه سپاه شهرستان بابلسر در آستانه آغاز پنجمین دهه از انقلاب اسلامی
👈تدوین طرح «لبیک امام» و دعوت از جوانان بابلسری برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی

♦به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی سپاه بابلسردرود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مومن و همیشه در صحنه بابلسر که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای، حماسه‌ای دیگر آفریدید.
♦خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه نیاز،‌ صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید.
♦و سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در چهلمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.
🌑دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از پای ننشسته‌اند و با توطئه‌های گوناگون و اقدامات کور تروریستی سعی در ایجاد ناامیدی در میان ملت بزرگ ایران دارند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بابلسر، ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت جمعی از پاسداران غیور کشور و مدافعان وطن گردید و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز؛ برای مجروحان این حادثه تروریستی، سلامتی و شفای عاجل و برای شهدای والامقام، علو درجات از خداوند متعال را مسألت دارد.
🌑قطعا این حادثه توریستی که در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن‌ماه توسط تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران رخ داد، بی‌پاسخ نخواهد ماند و به زودی تقاص سنگینی پس خواهند داد.
🔶خداوند متعال را شاکریم که در آستانه آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای راهبردی، نقشه کلی راه نظام مقدس جمهوری اسلامی را ترسیم نمودند و شوری شگرف در میان نسل جوان آفریدند.
🔶رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه، تصویر روشنی از مسیری که در طول ۴۰ سال گذشته طی کرده‌ایم تبیین کردند و به ترسیم نقطه‌ای که امروزه در آن ایستاده‌ایم، پرداختند.
🔶سپاه شهرستان بابلسر به عنوان پاسدار و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحقق منویات رهبر مسلمین جهان در بیانیه گام دوم انقلاب را وظیفه خود می‌داند و بدین‌منظور با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در تمامی سطوح، به تدوین طرح «لبیک امام» خواهد پرداخت و برای رسیدن به این هدف، از همه جوانان شهرستان بابلسر که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه خود در موارد عدیده‌ای جوانان را به عنوان باارزش‌ترین ثروت انقلاب و نظام اسلامی یاد کردند، دعوت می‌کند به میدان آیند و نظرات و پیشنهادات خود را تا تاریخ ۵ اسفند ۹۷ به دفتر فرماندهی سپاه شهرستان ارسال نمایند.

🔹عاقبت پیروزمندانه از آن پرهیزگاران است.
و من الله توفیق

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بابلسر
۲۶ بهمن ۱۳۹۷

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *