- ورزشی

احیای ورزش روستایی از بابلسر کلید خورد ؛ برگزاری موفق المپیاد ورزش روستایی بابلسر

احیای ورزش روستایی از بابلسر کلید خورد ؛ برگزاری موفق المپیاد ورزش روستایی بابلسر

به گزارش بابلسر نیوز به نقل از گروه رسانه ای پرش : مازندران با بیش از ۳۰۰۰روستا یکی از قطب های ورزش روستایی کشور است و ما همیشه شاهد آن بودیم که اکثر قهرمانان مازنی از دل روستاهای مازندران پا به عرصه ورزش قهرمانی گذاشته و توانسته اند در میادین بین المللی خوش بدرخشند. توجه به ورزش روستایی می تواند استعداد های درخشانی را شکوفا کند و قهرمانان زیادی را پرورش دهد.

اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر که همیشه یکی از پرخبر ترین ادارات ورزش استان به لحاظ تعدد فعالیت های ورزشی بوده حالا با برگزاری موفق المپیاد ورزش های روستایی سعی در رشد و احیای این ورزش دارد.
اداره ورزش شهرستان بابلسر که در ۶ماه نخست سال المپیاد آبی ساحلی را با موفقیت برگزار کرده بود در ۶ ماه دوم سال ۹۷ المپیاد ورزش های روستایی رادر دستور کار قرار داد و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این المپیاد در تاریخ ۵بهمن با حضور ۳۰۰ تیم در ۱۲ رشته ورزشی و حضور ۲۰۰۰ ورزشکار از ۵۰روستا آغاز شد.

یاسر ابراهیم زاده در مصاحبه خود با خبرنگار گروه رسانه ای پرش اظهار داشت : با برگزاری این المپیاد ظرفیت های شهرستان رادر بخش ورزش روستایی نمایان کردیم و این اتفاق می تواند فضای خوب و مناسبی را در حوزه ورزش روستایی در استان مازندران ایجاد کند. سعی ما بر این بوده تا برگزاری این المپیاد ظرفیت های شهرستان را در اختیار استان و کشور قرار دهیم.
ابراهیم زاده گفت : از ۱ ماه گذشته در تدارک برگزاری المپیاد ورزش روستایی بوده ایم و از ۲۸ دی ماه کار عملیاتی این المپیاد آغاز شد.
خوشبختانه توانستیم با رهنمود های اداره کل ورزش جوانان استان مازندران و فرماندار محترم شهرستان بابلسر برنامه ریزی خوبی را برای این المپیاد صورت دهیم.
وی ادامه داد : بابلسر همیشه در استان مازندران پیشتاز فعالیت های ورزشی بوده و خواهد بود. بابلسر با دارا بودن ۸۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. ۲مسابقه بین المللی ،۹۱ مسابقه کشور ،۱۰ اردوی تیم ملی و بسیاری از فعالیت های دیگر گوشه ای از فعالیت های ورزش بابلسر در سال ۹۷ بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در پایان بیان کرد : یکی از موضوعاتی که میتواند دستیابی به نشاط اجتماعی را هموارتر سازد بحث برگزاری جشنواره های مختلف ورزشی و المپیاد های تخصصی بوده که بابلسر در این حوزه اقدامات گسترده ایی را انجام داده و با برنامه ورود کرده است.
با تلاش امیدواریم سال آینده برنامه های بیشتر و موفق تری را پیش رو داشته باشیم.

تهیه و تنظیم : رضا وریجی

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *