- اخبار

پیام تسلیت فرماندار شهرستان بابلسر در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی “سید تقی جولانی”

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیام تسلیت فرماندار شهرستان بابلسر در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی “سید تقی جولانی”

در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی “سید تقی جولانی”، فرماندار شهرستان بابلسر با پیامی عروج یادگار هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش بابلسرنیوز، در پی عروج ملکوتی جانباز شیمیایی “سید تقی جولانی”، اسماعیل حسن زاده با پیامی عروج این یادگار ۸ سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در متن کامل این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که  تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی آخرت، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.
این افتخار اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که جانبازان با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان روح پاکش با ارواح حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.
اینجانب به نوبه خود عروج آسمانی یادگار هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید چمران، جانباز شیمیائی “سید تقی جولانی” را که سال های طولانی آثار زیانبار شیمیایی را تحمل کرد و در راه حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی کوشید، خدمت مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور شهرستان بابلسر و بویژه خانواده معظم ایشان تسلیت و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *