- اخبار

دستگیری ۲ سارق زورگیر در بابلسر فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۲سارق زورگیر با۴ فقره زورگیری در این شهرستان خبرداد.

دستگیری ۲ سارق زورگیر در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری ۲سارق زورگیر با۴ فقره زورگیری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش بابلسرنیوز: سرهنگ “عبدالله رضوانی”گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر زورگیری و سرقت اموال وی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: کارآکاهان پلیس آکاهی بلافاصله با تشکیل تیم اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را که در غالب خودروی مسافر کش از مالباخته زورگیری و اموال وی را به سرقت برده بودند، شناسایی کردند .
سرهنگ رضوانی،اظهار داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را در حال فرار به سمت یکی از شهرستان های همجوار متوقف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند .
وی، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره زورگیری و سرقت اموال شهروندان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ رضوانی درخاتمه ازمردم خواست:حتی الامکان ازسوار شدن در خودروهای شخصی عبوری خودداری کنند وازوسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند .

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *