- اخبار

متن پیام تبریک اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر بمناسبت هفته ی سربازان گمنام امام زمان(عج)

‍ ❇️متن تبریک اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر بمناسبت هفته ی سربازان گمنام امام زمان(عج)

◀️ به گزارش بابلسرنیوز: کشور عزیزمان ایران با توجه به اینکه در حساس ترین منطقه ی جهان قرار گرفته از امنیتی پایدار برخوردار بوده که آن را مرهون مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) می داند.
◀️قطعا این مردان بی ادعا مورد عنایت ویژه ی قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم قرار داشته که می توانند در برابر توطئه های سرویس های جاسوسی مقاومت کنند.
◀️مولفه های اصلی امنیت ملی در کشور، ایمان به خدا، رهبری حکیمانه و مقتدرانه ی مقام معظم رهبری، حضور پرشور مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و مجاهدت های سربازان گمنام و شهدای مدافع حرم و وطن می باشد.
◀️در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب
(مدظله العالی) پیرامون مبارزه و مقابله با جنگ اقتصادی، نیروهای وزارت اطلاعات با عظم جهادی و انقلابی در تحقق امنیت اقتصادی و مبارزه کامل با مفسدان در تلاش بوده تا در روند رسیدگی سریع، عادلانه و متقن به مفاسد اقتصادی نقش ویژه خود را ارتقاء بخشند.
◀️بی تردید، تلاش‌های گسترده فرزندان ملت شریف ایران در وزارت اطلاعات با توکل به خدای متعال در مقابله با مفاسد، جنگ نظامی و اقتصادی با استکبار جهانی منجر به پیروزی خواهد شد و امید آن است این نیروهای ارزشی با تمام توان خویش نسبت به تحقق این مهم و حفظ آرامش در جامعه گام بردارند‌.
◀️نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بر عموم شهروندان فهیم بابلسر گرامی باد.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *