- اخبار

امام جمعه بابلسر: افزایش افسار گسیخته برخی اقلام و مایحتاج اساسی و مورد نیاز مردم، شیرینی جشن یکماهه معنوی رمضان را به کام مردم تلخ کرد

📌افزایش افسار گسیخته برخی اقلام و مایحتاج اساسی و مورد نیاز مردم، شیرینی جشن یکماهه معنوی رمضان را به کام مردم تلخ کرد

🔸به گزارش بابلسرنیوز: امام جمعه شهرستان بابلسر در خطبه های ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را؛ فرصت تقرب به پروردگار متعال، خودسازی و انس با قرآن ومناجات دعا و تعمیق باورهای دینی و اصلاح اخلاق فردی، خانوادگی، سیاسی ، اجتماعی دانست و با تاکید بر افزایش جاذبه های مسجد برای جذب نوجوانان و جوانان گفت: نوجوانان و جوانان را به مساجد دعوت کنیم تا نسل جوان با شیفتگی و علاقه خاصی بتوانند جذب مساجد شوند.

🔸حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با تاکید بر برنامه ریزی متنوع و پر محتوا و بهره‌گیری از معنویت مسجد افزود: در ماه مبارک رمضان ، برنامه‌ریزی های مساجد باید به گونه ای باشد که زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در آن‌ها فراهم شود و مردم وقت بیشتری را در این ماه برای حضور در مساجد اختصاص دهند.

🔸وی با بیان اینکه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، افزایش افسار گسیخته برخی اقلام و مایحتاج اساسی و مورد نیاز مردم شیرینی این جشن را به کام مردم تلخ کرد تصریح کرد: گرانی برخی کالاهای پرمصرف و روند صعودی قیمت، معادلات خانوارها برای خرید مایحتاج خود را بر هم ریخته، بسیاری از آنها از آشفتگی بازار نگرانی‌هایی دارند که انتظار میرود مسئولان با اتخاذ تدابیر سازنده و اِعمال نظارتِ صحیح از بروز تنش ها و نوسانات قیمتی پیشگیری کنند.

🔸خطیب جمعه شهرستان بابلسر تاکید کرد: در ماه رمضان باید با یاری رساندن به محرومان و نیازمندان، فرهنگ ایثار، انفاق و کمک به همنوع را سرلوحه خود قرار دهیم .

📌 بی کفایتی برخی مدیران سبب افزایش افسار گسیخته قیمتها در برخی اقدام شده است/نظارتها بیشتر شود

🔸حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با اشاره به وضعیت نامساعد بازار و نارضایتی های مردم از نبود ثبات در قیمت اجناس و اقلام مورد نیاز و اساسی افزود: مردم از وضعیت بازار و قیمت‌ها ناراضی بوده و از مسئولان انتظار دارند نظارت بیشتر برای بهبود وضع بازار داشته باشند.

🔸امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم نیست، گفت: به لحاظ اقتصادی مشکلات خودساخته زیادی داریم که به تحریم‌ها کمک می‌کند که باید برطرف کنیم.
🔸وی اظهار کرد: متاسفانه بخش عمده مشکلات از ضعف مدیریت است، مدیریت اقتصادی و نظارتی آنقدر ضعیف است که برخی سودجویان در فضای مجازی بر قیمت‌ها تأثیر می گذارند بی کفایتی برخی مدیران سبب افزایش افسار گسیخته قیمتها در برخی اقدام شده است و هر کس هر قیمتی دلش بخواهد می‌فروشد.

🔸امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به ایجاد شایعه افزایش نرخ بنزین در فضای مجازی که منجر به ایجاد بحران و صفهای طولانی و ترافیک در جایگاه‌های سوخت شد، ادامه داد: این شایعه از فضای مجازی سرچشمه گرفت، مردم انتظار دارند تا مسؤولان بر فضای مجازی نظارت بیشتری اعمال کنند.

🔸حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با بیان اینکه سیلاب اخیر باعث خسارتهای بسیاری به زمینهای کشاورزی شد، بر توجه بیش از پیش به مشکلات کشاورزان تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا مشکلات این قشر زحمتکش جامعه بر طرف شود.

🔸وی ابراز امیدواری کرد تا با راهکارهایی که برای حل مشکلات کشاورزان ارائه می‌شود، شاهد باز شدن گره‌ای از مشکلات کشاورزان باشیم.

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *