- اخبار

استاندار مازندران درگذشت مادر شهیدان محبوبی را تسلیت گفت

استاندار مازندران درگذشت مادر شهیدان محبوبی را تسلیت گفت

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران؛ در پیامی، درگذشت زنده یاد حاجیه خانم زهرا صیاد اوغلی، مادر والامقام شهیدان حسین و رضا محبوبی را تسلیت گفت. ‎

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت یکی دیگر از اسوه‌های و نمادهای پایداری و ایثار، زنده یاد حاجیه خانم زهرا صیاد اوغلی مادر صبور و مقاوم شهیدان گرانقدر حسین و رضا محبوبی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این بانوی فداکار و مومنه با پرورش فرزندان رشید و شیفته مکتب اهل ‌بیت (ع) و تقدیم آنان به انقلاب اسلامی، برگی زرین و ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد و با پایداری در راه و آرمان فرزندان شهیدش، همگام با دیگر مادران اسوه و نمونه انقلابی؛ عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و تا آخرین لحظه زندگی در راه پیروی از ولایت ثابت قدم ماند.

اینجانب مصیبت درگذشت بانوی ماجده و خادمه حضرت زهرا (س)، روانشاد حاجیه خانم زهرا صیاد اوغلی مادر شهیدان والامقام حسین و رضا محبوبی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم شهید پرور مازندران، بویژه مردم انقلابی بابلسر و خانواده محترم آن فقیده سعیده تسلیت عرض می نمایم و ‌از آستان خداوند سبحان، برای آن مادر یگانه دوران، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *