- اخبار

ماجرای تصادف پورشه این بار در محوربابلسر/ قدمی: رسیدگی پرونده در مراجع قضایی

‍ 🏎گُستاخیِ راننده #پورشه، در مسیر #بابلسر/فحاشی و آسیب به خودروی #پلیس

🔹روز گذشته پورشه‌سواری که با سرعت #غیرمجاز و حرکات #مارپیچ در محور #بابل به #بابلسر درحال تردد بود، توجه ماموران #پلیس را به خود جلب کرد که با توجه به هشداری که به #راننده_متخلف داده شد، توقف نکرد و با #برخورد به خودروی پلیس متوقف شده است.
🔹پس از این ماجرا، مأموران پلیس از همکاران خود در محور بابلسر به #فریدونکنار خواستند که جلوی تخلفات این راننده را بگیرند که متاسفانه باز هم مورد بی‌توجهی قرار گرفت.
🔹یکی از شهروندان که از نزدیک شاهد ماجرا بود می‌گوید: «حوالی ساعت ۱۷ بعداز ظهر روز چهارشنبه ۱ خرداد، ماشین پورشه دارای سرعت غیرمجاز در جاده بابلسر به فریدونکنار، پس از تذکر #پلیس_راهور ماشین پورشه مورد نظر حاضر به توقف نشده و پس از تذکرات مجدد کنترل ماشین از دست داده و به خودروی پلیس راهور برخورد کرده و باعث خسارت ماشین #سمند پلیس #راهور شده است».
🔹وی ادامه داد: «پس از برخورد خودروی پورشه با ماشین پلیس، صاحب ماشین فردی به نام (ص-ع) بیرون آمده و شروع به #فحاشی به پلیس کرد و پس از درگیری شخص مورد نظر با ماموران راهنمایی و رانندگی، خودروی این فرد به پارکینگ شهر #سرخرود انتقال داده شد».

🔹رئیس پلیس راه مازندران با تایید این خبر اظهار کرد: خودروی مورد نظر توقیف شده است.
🔹 #علیرضا_قدمی دلیل توقیف این خودرو را «سرعت بالا و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز ازجمله حرکات مارپیچ» عنوان کرد.
🔹آقای قدمی گفت که «پرونده تخلف این فرد #صورت_جلسه و به #مراجع_قضایی منعکس شده است».
🔹رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه نوع خودرو مهم نیست، خاطرنشان کرد: پلیس به شدت با تخلفات رانندگی برخورد می‌کند، چرا که مهم‌ترین اصل برای رانندگان رعایت #قوانین و مقررات #راهنمایی‌ورانندگی برای همه افراد جامعه است.

منبع: خبرگزاری فارس مازندران

پنج‌شنبه، ۲ خرداد ٩٨.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *