- ورزشی

مهدی طلوتی قهرمان بوکس بابلسر از مسئولین استانم و شهرستانم گله دارم متاسفانه کارمند شهرداری هستم اما هیچ حمایتی ازسوی شهردار و شورای شهر نمیشوم..

به گزارش بابلسرنیوز: مهدی طلوتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتخاب علیرضا استکی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس اظهار داشت: به کادر مدیریتی فدراسیون بوکس بابت این انتخاب تبریک می‌گویم. نمی‌دانم چرا عده‌ای فکر می‌کنند تعریف از خصوصیات مثبت استکی به معنی تخریب کادرفنی قبلی است، اما من این حرف را قبول ندارم، چون احدی هم برای بوکس ایران زحمت کشید و حالا که نتیجه نگرفت، باید به استکی فرصت بدهیم تا در تیم ملی کار کند.
وی افزود: همه می‌دانند که هیچگاه دنبال حاشیه نیستم و به همین خاطر حقایق را می‌گویم. باید یک سال به استکی فرصت بدهیم تا این مربی بتواند تا پایان تمام رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کارش را انجام دهد و بعد از آن می‌توانیم عملکرد استکی را تحلیل کنیم. نباید توقع داشته باشیم این تیم در رقابت‌های جهانی روسیه نتیجه بگیرد و باید به کادر جدید حداقل یک سال زمان داد.
ملی‌پوش سابق بوکس در پاسخ به این سوال که چرا در رده‌های ملی مربیگری نمی‌کند، گفت: نمی‌دانم؛ من که نباید پاسخ بدهم چرا در تیم‌های ملی از من استفاده نمی‌شود. در دوره گذشته به علت اینکه در بوکس به من بها داده نشد از دنیای قهرمانی خداحافظی کردم و در مربیگری هم که هیچگاه فرصتی نداشتم. دوست دارم به تیم ملی بوکس کمک کنم و مثل خیلی‌ها دنبال منافع شخصی نیستم اگر از من استفاده نشود هم گلایه‌ای ندارم.
طلوتی ادامه داد: ثوری در مدت ریاست خود کار‌های مثبت و منفی زیادی داشته، اما کفه ترازو به سمت حرکات مثبت او سنگینی می‌کند. ثوری پخش تلویزیونی گرفت، با جوان‌ها کار کرد و دو سال به احدی فرصت داد و حالا هم کار را به استکی سپرده و به نظر من حق ثوری است که از نفرات جدید استفاده کند.
طلوتی در پایان خاطرنشان کرد:

من کارمند شهرداری بابلسرهستم، اما متاسفانه هیچگونه حمایتی از سوی شهردار و شورای شهر بابلسر از من نمی‌شود. قصد دارم در زمینه مربیگری پیشرفت کنم، اما متاسفانه از سوی مسئولان استان و شهرستان خودم مورد حمایت قرار نمی‌گیرم و امیدوارم مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *