- اخبار

ساحل امن بابلسر، با تدبیر فرماندار/تعداد مغروقین، ۵۰ درصد کاهش یافت

‍ 🎽ساحل امن #بابلسر، با تدبیر #فرماندار/تعداد مغروقین، ۵۰ درصد کاهش یافت

🔹پس از حضور #اسماعیل_حسن‌زاده به عنوان #فرماندار_بابلسر و نماینده عالی دولت در این شهرستان، بنا بر گزارش‌های رسیده، مشاهدات عینی و نظرات گردشگران و بومیان، خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته #ساحل_بابلسر هم از لحاظ #امنیت و #رضایت_گردشگران و هم به لحاظ #تعداد_مغروقین در وضعیت مطلوبی قرار گرفت.

🔹مقایسه آمار جانباختگان و مغروقین سال ۹۷ با تابستان سال ۹۸، نشانگر #عملکرد_مطلوب مدیران شهرستان، با رهبری فرماندار بابلسر است.

🔹 #علی_روستایی رئیس جمعیت #هلال_احمر شهرستان بابلسر در تایید این مطالب گفته که «سال گذشته تا به امروز تعداد جانباختگان ۶ تن بود، اما این آمار امسال به ۳ تن رسیده است».

🔹کاهش تعداد مغروقین #سواحل_بابلسر با توجه به تاکیدات و دغدغه فرماندار در جلسات گوناگون با مسئولان مرتبط با ساماندهی سواحل و #حضور_مستمر آقای حسن‌زاده در نوار ساحلی #بابلسر و #بهنمیر، دور از انتظار نبود.

🔹همزمان با تعطیلات عید فطرِ امسال و ورود حجم زیاد گردشگران به ساحل بابلسر، خبر رسید که فرماندار شهرستان، سه شبانه‌روز را در کنار ساحل گزراند تا از نزدیک مسائل را کنترل کند.

🔹در این میان البته نباید نقش رئیس جدید و پیشین هیات #نجات_غریق و غواصی شهرستان بابلسر را نادیده گرفت.

🔹 #رضا‌_نظری و #سیدمیثم_طبری هم با همراهی منجیانِ آفتاب سوخته و نیروهایشان با اجرای دُرست تدابیر مدیرانِ بالادستی، نقش مثبتی در ساماندهی طرح‌های سالم‌سازی سواحل شهرستان بابلسر، تا به امروز ایفا کردند.

عکس وخبر: حامدرهی

کانال بابلسرنیوز
BABOLSARINEWS@

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *