- اخبار

گزارش عملکرد سالانه شهرداری هادیشهر در سال١٣٩٧

🔶️ درآمد پایدار شهرداری هادی شهر به ۳۱ درصد رسید

🔸️به گزارش سایت خبری بابلسرنیوز: محمد جواد اسماعیل تبار در گزارشی از عملکرد شهرداری هادی شهر با عنایت به بودجه ۵۷/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی سال گذشته، درآمد قطعی سال ۹۷ شهرداری را مبلغ ۶۵/۱۹۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال اعلام نمود.

🔸️از این مبلغ ۳۸ درصد سهم هزینه های جاری و ۶۲ درصد سهم هزینه‌های عمرانی بوده است که در قالب تعریض و بازگشایی معابر به همراه اصلاح شبکه برق، ساماندهی و جمع آوری آب های سطحی، زیرسازی و جدولگذاری و آسفالت معابر، پیاده رو سازی معابر، اجرای دیوار حفاظتی، بهسازی پل ولیعصر(عج)، احداث غسالخانه، اقدامات ترافیکی ، رنگ آمیزی و زیبا سازی ، توسعه و نگهداری فضای سبز و … هزینه شده است.

🔸️ایشان بیان داشتند سهم درآمد پایدار در سالهای ۹۵ ، ۹۶ و ۹۷ به ترتیب ۲۱ ، ۲۵ و ۳۱ درصد از کل وصولی شهرداری بوده و روند رو به رشد داشته است و امیدواریم این روند با پیگیری مستمر در وصول عوارض نوسازی و بهای خدمات، استفاده از ظرفیت فضاهای تبلیغاتی، اجرای پروژه های درآمدزا مثل طرح گردشگری سد آرمیچکلا و … در سال ۹۸ ادامه یابد.

🔸️در ادامه شهردار هادی شهر بیان داشتند بودجه سال ۹۸ بر مبنای ۶۰ میلیارد ریال تهیه شده و با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی کشور اتمام پروژه‌های نیمه تمام، دستور کار اصلی شهرداری در سال ۹۸ می باشد. ایشان بیان داشتند تکمیل و بهره‌برداری پل دوم هادی شهر، ادامه دیوار حفاظتی خیابان ساحل ،اگو کشی و ساماندهی آبهای سطحی شرق اتوبان امام رضا(ع) و غسالخانه از مهمترین پروژه هایی هستند که در دستور کار شهرداری هادی شهر قرار دارند و امیدواریم تا اول آبان همزمان با روز هادی شهر شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

🔸️در پایان ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای برنامه‌های شهرداری بیان داشتند تعامل سازنده بین شهروندان و شهرداری در حوزه‌هایی چون پرداخت عوارض نوسازی و بهای خدمات، کاهش حداقلی در تولید زباله و مشارکت در طرح تفکیک زباله از مبداء، تعریض و بازگشایی معابر، خودیاری در بهسازی کوچه ها یا پروژه های خاص، احساس مسئولیت در نگهداری فضای سبز و مبلمان شهری و … می‌تواند ضمن کاهش هزینه های شهری مبنای توسعه پایدار هادی شهر باشد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *