- اخبار

پیام سردبیر پایگاه خبری مازنیوز به حسین زادگان استاندار مازندران

جناب استاندارفرار مدیران از رسانه ها ؟!

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از مازنیوز: روی سخن ما با شخص استاندار و تعدادی از مدیران کل و مسئولان روابط عمومی ادارات و روسای اداراتی هست که در طول سال و مدت مسئولیت خود؛حتی یک دیدار رسانه ای یا مصاحبه با خبرنگاران نداشته اند.
جناب استاندارفرار مدیران از رسانه ها ؟!
هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار، بهانه ای برای ارسال تبریک و شادباش ها و برگزاری جلسات تجلیل و تمجید از سوی برخی مسئولین دستگاه های دولتی و خصوصی شد، تا در سایه آن بتوانند از ظرفیت های خبری و رسانه ای این قشر در آینده نیز بهره مند شوند.

البته تفقد و اظهار محبت برخی از مسئولین زحمتکش و ساعی استان، قابل تقدیر است و از لطف و عنایت دلسوزانه و مشفقانه این عزیزان قدردانی می شود،اما روی سخن ما با تعدادی از مدیران کل و مسئولین ادارات هست که در طول سال و مدت مسئولیت خود حتی یک دیدار رسانه ای یا مصاحبه با خبرنگاران نداشتند و به شیوه های مختلف از رسانه ها فرار می کردند!!! و مدت های مدیدی، خبرنگاران را از ملاقات و کسب خبر محروم می ساخته اند و به حضور نمی پذیرفته اند که البته این روزها ارسال پیام تبریک و جملات نغز و شیوا از سوی آنها برای اصحاب قلم و رسانه بسیار عجیب و قابل تامل است!!
چگونه است،که برخی از مدیران ضمن فرار رسانه ای حتی از درج کمترین اخبار و انتقاد از دستگاه متبوع خود به شدت برآشفته و نگران می شدند؛اما امروز جلوتر و عجولانه تر از دیگر مدیران، پیام های آن چنانی می فرستند؟ انتظار آن می رود که در همه ایام،حریم و جایگاه خبرنگاران مورد توجه و احترام مدیران و مسئولان باشد؛نه فقط روز خبرنگار،آن هم برای رفع مسئولیت!!
و اما سخن آخر؛جناب آقای استاندار! شما مدیر ارشد دولت تدبیر و امید وامدیران رسانه استان هستید،به مدیران ذی ربط بفرمایید؛با رسانه ها همکاری و تعامل داشته باشند. با توجه به شرایط امروز جامعه ما، که سخت دچار انکسار بین مردم و مسئولان هستیم و اعتماد مردم در سطح بسیار شکننده ای با مدیران قرار گرفته و نیاز به ایجاد فضایی اعتماد ساز و تقویت کننده روابط دولت و ملت هستیم که متاسفانه؛بخاطر فرار و عدم پاسخگویی مدیران و مسئولان این امر،دچار وقفه شده است.رسانه ها می توانند با انتقال مطالبات مردم و انعکاس مشکلات جامعه به مسئولان و از آن طرف،پاسخگویی درست و منطقی دولت به خواست و مطالبه گری مردم و رسانه ها می تواند این فضای ناامید کننده را ترمیم نمایند.

در این چرخه بیمار مدیریتی، استاندار و روسای ادارات،برای این زخم باز فکری کنند؛تا با وابستگی ها و روبه رو شدن با واقعیت روزنامه نگار و خبر نگاری،شاید اصلی ترین اقدامی برای ارتباط با مردم و اوضاع زمان شان باشد.باید بدانید!که خبرنگاران،طلایه داران جبهه آگاهی و زبان گویای مردم هستند.

حسین علیزاده روزنامه نگار ومدیر پایگاه خبری مازنیوز

به اشتراک بگذارید…

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *