- اخبار

هفتمین جلسه شورای اداری صبح امروز با حضور مدیران و روسای دستگاه های اجرایی در مجتمع شهید عظیمی برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بابلسر با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر نظام، دولت درصدد اتخاذ طرح‌ها و برنامه‌هایی در جهت حمایت از اقشار متوسط و ضعیف جامعه می باشد، افزود: اقتصاد درون‌زا به عنوان رویکرد دولت در جهت ارتقاء سطح معیشت مردم است و باید تمامی دستگاه ها و ارگان‌ها در این جهت همگام و همراه برنامه‌های دولت باشند. ‎

به گزارش بابلسرنیوز، به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، هفتمین جلسه شورای اداری صبح امروز با حضور مدیران و روسای دستگاه های اجرایی در مجتمع شهید عظیمی برگزار گردید.

اسماعیل حسن زاده در این جلسه با بیان اینکه اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها با تصمیم سران سه قوه و حمایت مقام معظم رهبری در دستور کار دولت قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بسیاری از متخصصان امر اقتصاد در خصوص اجرای این طرح به اتفاق نظر رسیدند هر چند اختلافات نظر نیز در این میان وجود داشت.

وی ادامه داد: اعتراض و انتقاد در نظام مبتنی بر اسلام حق قانونی مردم است و باید پذیرفت که اعتراض با اغتشاش، تخریب اموال عمومی، کشتار مردم بی گناه، برهم زدن نظم عمومی و درگیری با نیروهای امنیتی و انتظامی مغایر است.

حسن‌زاده تصریح کرد: گروهی از جریانات خارج از کشور که از حامیان اصلی اغتشاشگران در حوادث اخیر بودند در صدد بر هم زدن نظم عمومی در کشور و ایجاد آشوب برآمدند که با درک آگاهانه مردم و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی خاتمه یافت.

رئیس شورای اداری شهرستان با بیان اینکه امروزه کشور درگیر یک جنگ اقتصادی است و باید بپذیریم با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر نظام، دولت درصدد اتخاذ طرح‌ها و برنامه‌هایی در جهت حمایت از اقشار متوسط و ضعیف جامعه می باشد، افزود: اقتصاد درون‌زا به عنوان رویکرد دولت در جهت ارتقاء سطح معیشت مردم است و باید تمامی دستگاه ها و ارگان‌ها در این جهت همگام و همراه برنامه‌های دولت باشند.

فرماندار بابلسر با اشاره به آرامش حاکم در شهرستان در جریان ناامنی‌های اخیر، گفت: این مهم حاکی از درک و آگاهی مردم و هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه داشت و باید از این میزان سطح بیداری و آگاهی مردم قدردانی نمود.

حسن زاده در ادامه به تحقق مطالبات به حق مردم از سوی مسئولین اشاره داشت و افزود: شاید نتوانیم پاسخ تمام درخواست های مردم را بدهیم اما برخورد مناسب و استفاده از رفتار شایسته در هنگام مراجعه مردم از سوی تمامی مدیران دستگاه های اجرایی امری ضروری و مهم تلقی می‌شود که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در کنار مردم باشند و برای کمک به مردم و خدمت به آنان اقدامات عملی داشته باشند، تصریح کرد: شاید در اجرای فرآیند یک پروژه عمرانی با محدودیت‌هایی مواجه باشیم اما تعامل میان دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت مردم می‌تواند منجر به افزایش سطح رضایتمندی آنان گردد.

فرماندار شهرستان بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود به میزان بارش در روزهای گذشته اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در جریان بارندگی اخیر تعدادی از روستاهای بخش بهنمیر و رودبست دچار آبگرفتگی و آسیب شدند که مطمئناً اقدامات ماه‌های گذشته دستگاه‌های متولی این امر در خصوص لایروبی رودخانه تلار از میزان خسارت در سیل اخیر کاست چرا که میزان حجم آب ورودی در بارندگی هفته گذشته به مراتب بیشتر از بارندگی اسفند سال ۹۷ فروردین سال ۹۸ بود.

اسماعیل حسن زاده در خصوص پیگیری های شهرستان مبنی بر بهسازی پل روستای پارومحله بخش بهنمیر، گفت: روز گذشته پل قدیمی از محل برداشته شد و به صورت موقت یک سکو جهت تردد مردم در محل مستقر گردید تا به زودی عملیات اجرای پل جدید و استقرار آن در محل انجام پذیرد.

فرماندار بابلسر به آغاز فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر اشاره داشت و افزود: بر اساس قانون انتخابات تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری با ستاد انتخابات شهرستان و در اختیار گذاشتن کلیه امکانات و نیروی انسانی جهت تسهیل در روند اجرای مطلوب انتخابات می‌باشند.

وی، از استقرار قرارگاه تنظیم بازار جنب فرمانداری شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بازرسین اداره صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به صورت منظم و روزانه نسبت به دریافت گزارشات مردمی و رصد لحظه به لحظه بازار و قیمت کالا و محصولات اقدام و با هر گونه گرانفروشی از طریق مراجع قضایی برخورد خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بابلسر در پایان این‌ جلسه، خطاب به تمامی مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواستار تسهیل در امور مردم، پاسخگویی مناسب به نیازهای به حق آنان و گشاده‌رویی و برخوردی مناسب با مراجعه‌کنندگان در ادارات شد و ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و مسئولین، خادمان مردم محسوب می‌شوند‌.

در پایان این جلسه از سرکار خانم داننده به واسطه کسب رتبه برتر انجمن کتابخانه‌های عمومی بابلسر در سطح کشور توسط فرماندار، امام جمعه و نماینده حوزه انتخابیه…

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *