- اخبار

توزیع سبد پیشگیری از کرونا در شهرستان بابلسر محمد اکبری زعفرانی گفت:۱۲۰ بسته شامل پک‌های پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در بین مددجویان بهزیستی همراه با بسته معیشتی توزیع می شود .

توزیع سبد پیشگیری از کرونا در شهرستان بابلسر

محمد اکبری زعفرانی گفت:۱۲۰ بسته شامل پک‌های پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در بین مددجویان بهزیستی همراه با بسته معیشتی توزیع می شود .

به گزارش بابلسرنیوز : از توزیع بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: همراه با این بسته‌های معیشتی ۱۲۰ پک بهداشتی مقابله با کرونا نیز بین مددجویان توزیع شده است.
او با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش، و سایر مواد ضد عفونی هستند، افزود: پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و تامین معیشتی مددجویان برای پویش در خانه ماندن محور و هدف اصلی این طرح از بهزیستی شهرستان بوده است .
محمد اکبری زعفرانی همچنین بیان کرد: سبد معیشتی مددجویان تحت پوشش نیز شامل مواد غذایی روغن، برنج یا نان ، گوشت یا مرغ ، ماکارونی ، چای ، قند ، شکلات ، رب ،سویا ،سایر مواد غذایی،می‌شود.
اکبری زعفرانی درباره دیگر اقدامات بهزیستی در راستای مقابله با کرونا، توضیح داد: ارائه پکیج آموزش‌های پیشگیری از این بیماری برای جامعه هدف این اداره یعنی مددجویان، سالمندان و… در دست انجام است.
او افزود: بهزیستی بابلسر حسب الدستور مدیر کل بهزیستی دکتر گوهردهی و تاکید فرماندار محترم مطابق پروتکل‌های وزارت بهداشت، موارد ضروری و نکات بهداشتی لازم را به صورت تلفنی به مددجویان اطلاع‌رسانی می‌کند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *