- اخبار

کشف و ضبط بیش از سه هزار و ۶۰۰ رشته دام غضروفی فرمانده دریابانی استان مازندران از کشف و ضبط بیش از سه هزار و شش صد رشته دام غضروفی در سطح حوزه استحفاظی توسط دریابانان استان مازندران خبر داد.

به گزارش بابلسر نیوز: سرهنگ ستاد”سیدتقی حسینی”فرمانده دریابانی استان”مازندران”در مصاحبه با ما گفت: تلاش های شبانه روزی در برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هرگونه نا امنی و برخورد با صیادان غیر مجاز در دستور کار دریابانان است.
بر اساس این گزارش، در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از صید غیرمجاز و قاچاق ماهیان خاویاری در سطح حوزه استحفاظی همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان استان در سطح حوزه استحفاظی با برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند.

سرهنگ حسینی، گفت: دریابانان مازندران، با اجرای گشت های دریایی از ابتدا سال فصل صید و صیادی، موفق به کشف و ضبط بیش از ۳ هزار و ششصد رشته دام غضروفی در آب های دریای مازندران در سطح حوزه استحفاظی شدند.

حسینی، با اشاره به این که فعالیت صیادان غیرمجاز موجب ضربه به منابع آبزی کشورمان و انقراض گونه های مختلف ماهیان دریایی می شود، افزود: دریابانان مازندران در این رابطه از ابتدای سال بیش از ۵ هزار عدد کرف و ۲۵ هزار متر طناب صیادی غیرمجاز و ۲۸۰ شاخه لنگر کشف و ضبط کردند.

فرمانده دریابانی استان مازندران در پایان ضمن تشکر از زحمات دریابانان در برقراری نظم و امنیت در دریا که موفق به کشف و ضبط ادوات صیادی شده است، این موضوع را باعث تقویت صلابت نیروهای دریابانی در سطح حوزه استحفاظی دانست.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *