- اخبار

فرمانده دریابانی استان مازندران // تا اطلاع ثانوی ساماندهی شناورها در استان مازندران منتفی است

فرمانده دریابانی استان مازندران :تا اطلاع ثانوی ساماندهی شناورها در استان مازندران منتفی است

فرمانده دریابانی استان مازندران، با بیان اینکه، گروه های جهادی دریابانی استان در خدمت سلامت مردم هستند؛ تاکید داشت: تامین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می دانیم و با فعالیت های جهادی، گروه های جهادی دریابانی، در حفظ سلامت هموطنان تلاش خواهیم کرد.

🔻به گزارش بابلسرنیوز: سرهنگ ستاد”سیدتقی حسینی”فرمانده دریابانی استان”مازندران” ضمن تبریک سال جدید به همه هموطنان گفت؛ با توجه به شیوع ویروس منحوس “کرونا” در کشور، که به تَبع آن استان مازندران متاثر از این بیماری بوده، بر این اساس استان مازندران تا اطلاع ثانوی، پذیرای گردشگران دریایی نخواهد بود.
سرهنگ حسینی افزود متاسفانه در روزهای اخیر تعدادی از هموطنان عزیزمان را در این استان از دست داده و آحاد مردم و مدافعان سلامت درگیر مقابله با ویروس کرونا هستند و همانند سایر مناطق کشور این استان در شرایط قرنطینه به سر می برد؛ لذا در تعطیلات نوروزی سال ۹۹ موضوع ساماندهی انواع شناورها منتفی است.
حسینی ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه همکاران و نیروهای امدادی و حافظان سلامت اظهارکرد: دریابانان استان مازندران در مبارزه و مقابله با این ویروس، در هر میدانی که نیاز باشد؛ با سرعت و قاطعیت، حضور داشته و تا آخرین لحظه در کنار هموطنان به خصوص مرزنشینان حضور دارند.
وی افزود: امروز مرزبانی ناجا برای مقابله با این ویروس منحوس تمام توان خود را جهت حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان به کار گرفته و همانند ایجاد امنیت در مرزها، تامین سلامت مردم را وظیفه و تکلیف خود می داند و با فعالیت های جهادی، گروه های جهادی مرزبانی، در حفظ سلامت جامعه تلاش خواهد کرد.
حسینی در تشریح اقدامات صورت گرفته و برنامه های در دست اقدام جهت مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: بلافاصله پس از شیوع این ویروس برای پیشگیری و مقابله با آن، قرارگاه زیستی استان فعال و با اتخاذ تصمیمات سلسله مراتب فرماندهی، با تمام توان امکانات سخت افزاری و لجستیکی وارد میدان عمل شده است.
فرمانده دریابانی استان مازندران، یادآورشد: برنامه ریزی مشترکی با شبکه بهداشت و درمان استان جهت اجرایی نمودن طرح بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است و این یگان با برپایی و ایجاد ایستگاه های تریاژ برای سنجش تب عموم مردم و همچنین ضد عفونی معابر عمومی در سطح شهر و اماکن دولتی و نظامی به صورت روزانه توانسته قدم مثبتی در این راستا بردارد.
وی ادامه داد جهادگران امنیت دریابانی استان مراکز درمانی و بیمارستان های فوق تخصصی و تخصصی “قلب”استان، بیمارستان امام ساری و امیر مازندرانی را ضدعفونی و گند زدایی کردند؛ همچنین تعداد زیادی از کلانتری های حوزه استحفاظی، مبادی ورودی و خروجی استان از جمله ساختمان های پلیس راهور، تعدادی از پمپ بنزین ها، نهادهای خصوصی و بهزیستی از جمله مرکز عطر گل یاس که محل نگهداری کودکان و ایتام بی سرپرست می باشد و بسیاری از مراکز و معابر عمومی و منزل خانواده معظم شهدا و … گند زدایی و ضد عفونی گردید.
فرمانده دریابانی استان، در پایان اظهار داشت مطابق امریه سلسله مراتب فرماندهی و تصمیمات شورای تامین استان، بر خلاف میل، پذیرای میهمانان استانی نخواهیم بود؛ لذا از همه هموطنان عزیز درخواست کرد؛ هیچ برنامه ریزی جهت حضور در این استان نداشته باشند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *