- اخبار

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درشهرستان بابلسر

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بابلسر

به گزارش بابلسر نیوز: به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بابلسر سرهنگ “حسین اسدی” در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۲۹ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند .

سرهنگ اسدی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان،حدود نیم کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هروئین مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند .

وی از توقیف ۶۷ خودرو و ۲۸ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف ۳۴ فقره سرقت، شامل فقره معابر واماکن،مغازه،کابل برق،موتورسیکلت،داخل خودرو،منزل،خودرو وسایر سرقت هااز دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

اسدی، افزود: در این طرح از ۱۹۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید شد که از این تعداد به ۱۷ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۵ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و فاقد مجوز پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اجرای این طرح ، گفت: پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنندن و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *