- اخبار

جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی و خصوصی مازندران با حضور استاندار مازندران به میزبانی متل بانک ملی بابلسر

استاندار مازندران نقش بانک ها را در سال جهش تولید برای رونق کسب و کارها مهم برشمرد و گفت: شبکه بانکی رکن اقتصادی محسوب می شود.

به گزارش بابلسرنیوز:  احمد حسین زادگان ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: شورای هماهنگی بانک‌ها نقش مهمی در توسعه مازندران دارد و در سال جهش تولید موجب رونق در کسب و کارها و اشتغالزایی شود.

استاندار مازندران از برگزاری شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی کشور در مازندران خبر داد اظهار کرد: به زودی با برگزاری شورای هماهنگی کشور در مازندران و استفاده از این فرصت برای رونق اقتصادی استان استفاده کرد.
حجت‌الاسلام اسماعیل قلی‌پور امام جمعه شهر بابلسر در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی استان در بابلسر گفت: رزمایش مومنانه و مواسات توسط اقشار مختلف مردم نشان دهنده قلب مهربان آنان است. با رعایت انصاف و نگاه منصفانه از زحمات استاندار مازندران تشکر می‌نمایم.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: با توجه به پیگیری و بازدید امروز استاندار از ساحل بابلسر بزودی برای اولین بار در کشور ایجاد یک ساحل اختصاصی ویژه بانوان را در ساحل بابلسر اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به هفته جهاد کشاورزی گفت: قشر کشاورز در کنار سیستم بانکی کشور نقش مؤثری در تحقق شعار جهش تولید دارد زیرا مازندران قطب کشاورزی ایران است وتسهیلات بانکی باید تسهیل کننده تولید باشد.
حجت‌الاسلام قلی‌پور تصریح کرد: شورای سیاستگذاری شعار سال برای شناسایی موانع و گام‌های برداشته شده و انعکاس به مردم، در جهت تحقق شعار جهش تولید در استان و شهرستان‌ها شکل گیرد.

خبرنگار: مرتضی علیزاده

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *