- اخبار

بازدید حسین زادگان استاندار مازندران از سواحل شهرستان بابلسر

‍ طی بازدید استاندار مازندران از ساحل بابلسر اعلام شد:

ضرورت #واگذاری بلند مدت سواحل دریا به #شهرداری_بابلسر

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی شهرداری بابلسر صبح امروز یکشنبه احمد حسین زادگان استاندار مازندران باهمراهی #اسماعیل_حسن_زاده فرماندار و حجت الاسلام #قلی_پور امام جمعه و مهندس #رضا_رحیمی شهردار ودیگر مسئولین بابلسر از سواحل این شهر بازدید کردند.

این گزارش حاکی است در ادامه این بازدید مهندس رضا رحیمی شهردار بابلسر طی گزارشی پیرامون اجرای طرح #سالم_سازی دریا در تابستان گذشته و چگونگی #ساماندهی سواحل توسط شهرداری بابلسر ، برای مدیریت سواحل دریا اعلام کرد و گفت :

باید #سواحل_بابلسر در یک بازه زمانی بلند مدت در #اختیار شهرداری قرار گیرد و همچنین جهت جذب #سرمایه_گذار برای اجرای طرح های متنوع در سواحل را مورد توجه قرار داد.

وی در ادامه افزود : اجرای بهینه طرح سالم سازی دریا از طریق ایجاد #سازه های مقاوم و نیز توسعه صنعت #گردشگری نیازمند زمینه سازی برای جذب سرمایه گذار است و به همین دلیل باید با ارائه راه کارهای لازم و در نظر گرفتن بسته های تشویقی انگیزه ورود سرمایه گذاران را به این حوزه افزایش داد.

#حسین_زادگان استاندار مازندران پس از بازدید از سواحل شهر بابلسر بابت فراهم ساختن شرایط مناسب برای واگذاری ساحل به شهرداری و جذب سرمایه گذار #قول همکاری لازم جهت اخد مجوز از سایر ارگان های دولتی را داد .

🆔 @BabolsarNews

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *