- اخبار

فرماندار بابلسر:از برخورد قاطع و قانونی با مامور نیروی انتظامی و فرد اهانت کننده به دلیل رفتار نامناسب با یک جانباز سرافراز دفاع مقدس خبر داد.

واکنش فرماندار بابلسر نسبت به برخورد نامناسب با جانباز بابلسری

حضور فرماندار،امام جمعه، فرمانده سپاه در منزل جانباز بابلسری ودلجویی از ایشان

فرماندار بابلسر:

برخورد قاطع با مامور خاطی نیروی انتظامی به دلیل رفتار نامناسب با یک جانباز

فرماندار بابلسر از برخورد قاطع و قانونی با مامور نیروی انتظامی به دلیل رفتار نامناسب با یک جانباز سرافراز دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن‌زاده ضمن دلجویی از ایثارگر هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز آقاجانی، اظهار داشت: در پی برخورد نامناسب مامور نیروی انتظامی با جانباز دفاع مقدس، از جامعه ایثارگران، جانبازان و مردم انقلابی بخاطر جریحه‌دار شدن احساسات آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی، افزود: پس از اعلام و مشخص شدن موضوع در همان ساعات نخستین اعلام، پرونده‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع تشکیل و دستور پیگیری صادر و پرونده از طریق مراجع قضایی در حال رسیدگی می‌باشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه ما قدردان زحمات شبانه‌روزی نیروهای خدوم انتظامی در شهرستان هستیم، اظهار کرد: اقدام نامناسب یک مامور را به حساب عملکرد سایر ماموران و مجموعه نیروهای انتظامی نخواهیم دانست و امیدوارم شاهد چنین برخوردهای ناپسند از سوی خادمین مردم در سطح شهرستان بابلسر و سایر نقاط کشور نباشیم.

فرماندار بابلسر در انتها اعلام داشت: دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات این جانباز عزیز به ادارات مربوطه شهرستان صادر گردید،همچنین پیگیری های جدی برای جلوگیری از تکرار چنین اشتباهاتی در دستور کار قرار گرفته است.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *