- ورزشی

ابوالفضل حاجی پور طلایی شد و نادر حاج آقانیا نقره‌ای

☑ کشتی گیران بابلسری در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به یک مدال طلا و یک نفره دست یافتند.

☑ در چهل و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی و انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ که امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، ابوالفضل حاجی پور با اقتدار در وزن ۶۵ کیلو مدال طلا گرفت و نادر حاج آقانیا هم در وزن ۶۱ کیلو، نایب قهرمان شد.

☑ ابوالفضل حاجی پور در وزن ۶۵ کیلوگرم ابتدا در دور مقدماتی ۴ بر ۳ رحمان رحیم پور را شکست داد.

☑ او در مرحله یک هشتم نهایی ۸ بر صفر محمود میرمحمدی را مغلوب کرد.
ََ
☑ سپس حریف گرجستانی خود گودریز دزیرشیویلی را در یک چهارم نهایی، ۱۰ بر صفر ضربه فنی کرد و با تکرار همین نتیجه مقابل میثم نصیری قهرمان آسیا و عضو تیم ملی در المپیک ریو در نیمه نهایی به فینال رفت.

☑ ابوالفضل حاجی پور در ادامه درخشش خود در فینال هم پیمان بیابانی قهرمان جوانان جهان و نفر سوم بزرگسالان آسیا از تهران را ۴ بر ۲ از پیش رو داشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

☑ نادر حاج آقا نیا کارش در وزن ۶۱ کیلو با پیروزی ۵ بر ۳ مقابل محمدعلی عموزاده در مرحله یک هشتم نهایی شروع کرد.

☑ او در دور یک چهارم نهایی با حساب ۱۳ بر ۳ عرفان آیینی را ضربه فنی کرد.

☑ حاج آقا نیا در ادامه با پیروزی ۱۲ بر ۴ مقابل امیرحسین شامی به فینال صعود کرد اما در دیدار نهایی با وجود شایستگی فراوان با نتیجه نزدیک ۸ بر ۶ شکست را مقابل حریف ری شهری خود، علی قلی زادگان قهرمان نوجوانان آسیا پذیرفت و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

☑ علی حاج آقانیا دیگر کشتی گیر بابلسر حاضر در این رقابت ها که در وزن ۶۱ کیلوگرم به روی تشک رفت در مرحله یک هشتم نهایی با قبول شکست محمدباقر یخکشی از دور مسابقات خارج شد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *