- ورزشی

نام بابلسر در تاریخ پاورلیفتینگ ثبت خواهد شد

حسین شیروانی رییس سازمان لیگ فدراسیون پرورش اندام ایران عصر امروز در نشست خبری گفت : از دهم خرداد اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ کشور در بابلسر و با حضور ۹ تیم آغاز خواهد شد.

حسین شیروانی با عنوان اینکه ورزشکاران این رشته دیده نشده‌اند افزود : خوشبختانه سیاست فدراسیون طوری برنامه‌ریزی شد که ورزشکاران این رشته با برگزاری این مسابقه دیده شوند.

وی با اشاره به ماندگاری نام بابلسر در رشته پاورلیفتینگ عنوان کرد: در تاریخ پاورلیفتینگ نام بابلسر به دلیل برگزاری اولین دوره این مسابقات ثبت خواهد شد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون پرورش اندام ایران بیان کرد : دور رفت این مسابقات در بابلسر و دور برگشت از ۱۸ خرداد در مکانی که مطعاقبا اعلام می‌شود برگزار خواهد شد و فینال این مسابقات تیرماه در استان آذربایجان غربی برگزار و دو تیم برتر در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد.

سعید داداش‌پور رییس هیات پرورش اندام بابلسر در این نشست ضمن تشکر از شرکت استحکام سازه به دلیل حمایت از برگزاری این مسابقات گفت : باید اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ رو به شکلی برگزار کنیم تا اسپانسرها به حمایت از برگزاری آن ترغیب شوند

وی با بیان اینکه تمام تلاش فدراسیون بر برگزاری جهانی این مسابقات است، ادامه داد: توان فدراسیون و این ورزش بسیار بالا است و این توان بالقوه مانده و امیدواریم بتوانیم آن را به بالفعل برسانیم.

خبر : #مرتضی_علیزاده

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *