- اخبار

🇮🇷 پیام رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر بمناسبت رجعت پاک و مطهر سردار شهید سید جلال حبیب الله پور به میهن وشهرعزیزمان

🇮🇷 پیام رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر بمناسبت رجعت پاک و مطهر سردار شهید اسلام سید جلال حبیب الله پور به ایران اسلامی

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

وَالَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّهَ عَرَّفَها لَهُمْ.

💢 شجاعت و پایداری فرزندان دلیر و مقاوم سرزمین ایران اسلامی، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از امام شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری سلام الله آموختند.

🔰 یقینا امروز عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و دلاورمردی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق  اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار سر از پا نمی‌شناسند تا هموطنانشان در همه جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

🔘 در آستانه ماه خون و قیام،  رجعت سرخ و غرورآفرین پیکر مطهر و جاودانه سردار والامقام اسلام شهید سید جلال حبیب الله پور ، که در حراست از حرم اهل بیت(ع) و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به شهادت رسید را به ملت شریف و انقلابی استان مازندران به‌ویژه مردم غیور و شهید پرور بابلسر، خانواده صبور و متعهدشان تبریک و تسلیت عرض می نماییم و از خداوند بزرگ برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده آرزوی بهروزی و سلامت داریم.

▪️امید است به برکت خون این شهید بزرگوار، شهدای مدافع حرم و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بتوانیم رهرو شایسته‌ای برای مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشیم.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *