- اخبار

فرصت دوماهه فرماندار بابلسر به کارگروه آسیب های اجتماعی شهرستان

فرصت دوماهه فرماندار بابلسر به کارگروه آسیب های اجتماعی شهرستان

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر امروز در جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی با بیان اینکه کمیته دانشگاهیان برای کمک به کارگروه تشکیل شود اظهار کرد: وضعیت کارگروه آسیبهای اجتماعی در شهرستان باید تغییر کند.
این مسئول در جلسه کاهش آسیب های اجتماعی به نظارت و ارزیابی مسمتر از مراکز مشاوره طلاق تاکید کرد و افزود: صرفاً با برگزاری همایش و جلسات مشکلات حل نمی شود، مسئولین باید در بین لایه های مردم جامعه حضور پیداکنند.

فرمانداربابلسر با طرح این سوال که از فرصت محرم و صفر چه استفاده ای کرده ایم گفت: همه کسانی که دل در گروه توسعه و پیشرفت جامعه دارند باید پای کار بیایند و برای کاهش مشکلات کمکار باشند.

رییس کار گروه آسیب های اجتماعی شهرستان با بیان اینکه نباید با بی خیالی خود به نقشه های شوم دشمنان کمک کرد، گفت: هرکس نمی تواند در مسیر شرح وظایف خود با تلاش جهادی کار کند، می خواهیم مسولیت خود را به دیگری بسپارد.

فرماندار بابلسر با ابراز اینکه شهری که این همه شهید تقدیم کرد و نیروهای ارزشی در آن فراوان است گفت:اجازه نمی دهیم با کم کاری ها جامعه دچار آسیب شود و با جدیت موضوعات را پیگیری می کنیم.
اسماعیل حسن زاده خواستار ایفای نقش موثر اعضای کارگروه براساس شرح وظایف محوله شد و اظهار داشت: اگر بتوانیم جلوی یک آسیب را بگیریم به نسلهای بعدی خدمت کرده ایم و یک جامعه را نجات داده ایم.

در ادامه اسدالله آقای رییس دادگستری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش جهادی و اقدام انقلابی سرلوحه کار اعضای اتاق فکر کارگروه آسیبهای اجتماعی شهرستان باشد گفت:ازنخبگان بازنشسته فرهنگی در قالب عضویت در شورای حل اختلاف شهرستان استفاده خواهیم کرد.
وی اولین و آخرین راه برای کاهش مشکلات را آموزش عنوان کرد و افزود:طرح صیانت از حریم خانواده آموزش محوراست وبا آموزشهایی در قبل ،حین و بعد از ازدواج برای زوجهای جوان همراه است.
رییس دادگستری شهرستان بابلسر همبستگی ادارات و نهادها با دانشگاها را مهم دانست و اظهار کرد:ضرورت آموزش مهارت های زندگی در جامعه احصاء شده و باید به آن پرداخته شود.
وی در پایان گفت: پایین بودن آستانه تحمل افراد، بیشترین آسیب را خانواده وجامعه ایجاد می کند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *