- اخبار

پیام قدردانی فرماندار بابلسر به پاس حضور مردم در حماسه ۱۳ آبان

پیام قدردانی فرماندار بابلسر به پاس حضور مردم در حماسه ۱۳ آبان

به گزارش بابلسر نیوز: اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر با صدور پیامی از حضور پر شور و شعور مردم شهرستان در حماسه حضور ۱۳ آبان قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

دیگر چیزی به جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی باقی نمانده و دشمن از هیچ هربه ای برای ضربه زدن به ایران و ایرانی دریغ نمی کند، غافل از آن که بداند اینجا مازندران دیار علویان مرکزی ترین استان شمالی ایران است، زادگاه آرش کماندار و مردان و زنانی که آزادانه جان دادند اما هرگز زیر بار ظلم دژخیمان و مستکبران نرفته و نخواهند رفت.

مستکبران و منافقان و بدخواهان از ماهها و روزها پیش در تکاپو بودند تا با ایجاد ترس و وحشت در میان آحاد ملت ایران مانع از حضور میلیونی آنان در این حماسه عظیم شوند اما مردم هوشیار و بصیر و ولایتمدار ایرانی و در راس آن بابلسریهای مازندرانی بار دیگر خواب آنها را به کابوس تلخ ۵۷ تعبیر کردند و از هر سن و طیفی به خیابان ها آمدند و یکصدا فریاد استکبارستیزی سر دادند.

اینجانب بر خود وظیفه میدانم تا با پیروی از ولی امر مسلمین جهان و همصدا با آحاد ملت ایران به ویژه مردم شهرستان بابلسر بگویم، عمر حکومت ترامپ نیز به پایان می رسد و منافقان و مستکبران بهراسند از روزی که فریاد خروش ایران و ایرانی آنها را زمین گیر کند.

در پایان به پاس وحدت، همدلی و یکصدایی تمام شهروندان بابلسری از کوچکترین تا بزرگترین عضو حاضر در حماسه ۱۳ آبان به ویژه برگزارکنندگان این همبستگی چند هزار نفری از جای خود بر می خیزم و به احترامشان کلاه از سر برمیدارم.

این حماسه میلیونی بار دیگر نشان داد تحریم ها باعث رشد و توسعه کشور شده و این عظمت حضور نماد همبستگی و وحدت مردم برای رفع مشکلاتی است و امیدوارم همچون صفوف دشمن هراس امروز همه با هم یکدل و یکصدا در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

والسلام علیکم
اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *