- اخبار

اجرای ۲۶ فقره احکام قرآن در زمین های کشاورزی فریدونکنار

اجرای ۲۶ فقره احکام قرآن در زمین های کشاورزی فریدونکنار

🔹مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار از اجرای ۲۶ فقره احکام اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در زمینهای کشاورزی این شهرستان خبر داد.

🔸به گزارش از بابلسرنیوز: به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، محمد هادی زاده گفت: برای جلوگیری و توقف عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در زمینهای کشاورزی و باغی، از ابتدای امسال تاکنون ۲۶ فقره احکام قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در زمینهای کشاورزی شهرستان فریدونکنار به مرحله اجرا درآمد.

🔹وی افزود: این احکام در راستای قانون حفظ اراضی زراعی و باغی و در قالب ۲۳ مورد احکام تبصره ۲ ماده ۱۰ یک مورد اجرای حکم قطعی در راستای مواد ۳ و ۱۰ و ۲ مورد به صورت داوطلبانه اجرا شد

🔸مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار گفت: تغییر کاربری اراضی زراعی و باغها تنها به ایجاد ساختمان‌ها و دیوارکشی محدود نشده و هرگونه تغییر کاربری کشاورزی اراضی را دچار مخاطره کند جهاد کشاورزی با آن برخورد می کند.

🔹وی با بیان اینکه در گشت های حفاظت اراضی کشاورزی با گشت زنی مستمر در عرصه کشاورزی و دریافت گزارش توسط سامانه ۱۳۱ ، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد خواهتد کرد، افزود: بر اساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ ها بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *