- اخبار

آیین کلنگ زنی پروژه بلوک هفت سرای دانشجویی خواهران حضرت زینب دانشگاه مازندران

خیران در تکمیل پروژه‌های دانشگاه مازندران همکاری کنند

رئیس دانشگاه مازندران با تاکید بر تشکیل مجمع خیران در دانشگاه مازندران گفت: خیران در تکمیل پروژه‌های دانشگاه مازندران همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار کانال بابلسرنیوز: سیدخلاق میرنیا امروز در آیین کلنگ زنی پروژه بلوک هفت سرای دانشجویی خواهران حضرت زینب (س) در بابلسر اظهار داشت: دانشگاه مازندران از معدود دانشگاههایی بوده که از کمک خیران بی‌بهره مانده است.

وی افزود: در طول سه سال گذشته اقدامات زیادی برای تشکیل مجمع خیران در دانشگاه مازندران صورت گرفته و کلنگزنی این پروژه ماحصل جلسات و تلاش‌های صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه مازندران گفت: حدود ۱۴۰۰ دانشجوی دختر در مجموعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه مازندران ساکن هستند و بیش از هزار دانشجو در خوابگاه‌های خودگردان اسکان دارند.

میرنیا با اشاره به اینکه فضای اسکان دانشجویان از کیفیت کافی برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: ساخت خوابگاه‌های بیشتر سبب امنیت در کیفیت زندگی دانشجویان می‌شود و در نتیجه در ارتقای سطح علمی آنان تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه این خوابگاه در چهار طبقه و در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت اسکان این خوابگاه برای ۳۲۰ نفر بوده و در اردیبهشت ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

گزارش: هومـن رمضانیان

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *