- اخبار

بابلسر میزبان برگزاری کارگاه آموزشی کلنیک صنعتی و جهاد روشنایی کشور

بابلسر میزبان برگزاری کارگاه آموزشی کلنیک صنعتی و جهاد روشنایی کشور

کارگاه آموزشی کلنیک صنعتی و جهاد روشنایی کشور با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان مهندسین کشور در مجتمع کوثر بابلسر برگزار شد.
به گزارش کانال بابلسرنیوز: به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور با اشاره به اینکه در این کارگاه آموزشی ۱۷ استان از سراسر کشور شرکت کردند ، گفت : حدودا ۱۲۰ سرگروه جهادی در بخش صنعت و جهاد روشنایی که همان تولید نیروگاههای خورشیدی است بیش از ۲۰۰ نفر از امروز به مدت ۲ روز آموزش خواهند دید.

وی افزود : هدف از برگزاری این کارگاه توانمندسازی بسیج مهندسین سراسر کشور که بتوانند در حوزه های اثربخش که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی و ۴۰ سالگی انقلاب هستیم با یک سازماندهی جدید در مسائل به زمین مانده حوزه صنعت کمک کنند که این کارگاه نیز در ۳ منطقه کشوری مازندران ، کرمان و خوزستان در حال اجراست.

دکتر شهبازی تصریح کرد : در این کارگاه در حوزه جهاد روشنایی در تولید نیروگاه های خورشیدی از ۵ کیلووات تا ۱۰۰ کیلووات به طراحی و نصب و راه اندازی و نگه داری و تعمیر به حاضرین آموزش های لازم داده خواهد شد.

وی تصریح کرد : در بخش صنعت نیز پایش و عارضه یابی و کمک به احیای صنایع کوچک و متوسط که راکد و نیمه فعال هستند نیز توجه ویژه خواهد شد .

گزارش: حسین زاده

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *