- اخبار

گفتگو نانواکناری با خبرگزاری خانه ملت

به گزارش بابلسر نیوز به نقل از خبر گزاری خانه ملت :
ولی الله نانوا کناری در گفتگو با خبر گزاری خانه ملت با اشاره به دیدار اخیر خود با محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی گفت: زمانی که #آقای_اسلامی به عنوان وزیر راه و شهر سازی معرفی شدند تصمیم گرفتیم تا در اسرع وقت دیداری با ایشان جهت پیشبرد پروژه های ناتمام شهرستان های بابلسر و فریدونکنار انجام دهیم ، لذا ملاقاتی با ایشان ترتیب دادیم که اتفاقا جلسه بسیار خوبی بود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در همین رابطه افزود : مهم ترین مطالبه ای ما از وزیر راه و شهر سازی بحث بندر فریدونکنار بود که در سال ۸۶ طبق اصل ۴۴قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شد اما تا به امروز مفاد قرار داد فی مابین به دلایل مختلفی انجام نگرفت و نتوانستیم از ظرفیت این بندر برای اقتصاد منطقه به خوبی بهره مند شویم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد : مهم ترین خواسته ها از جناب وزیر در مبحث بندر لایروبی ورودی و داخل حوضچه ، ایجاد برج مراقبت ، اضافه شدن سیصد متر موج شکن غربی و قرار گرفتن این بندر در زیر مجموعه سازمان بنادر و کشتیرانی مرکز کشور با توجه به موقعیت استراتژیک آن بود.

#نانوا کناری با اشاره به دستور وزیر به پیگیری وضعیت بندر فریدونکنار افزود : جناب اسلامی با توجه به اهمیت موضوع ضمن آنکه به ریاست سازمان بنادر و کشتیرانی کشور دستور بازدید حضوری در این بندر را داد از وی خواست تا پیشرفت امورات بندر به گونه ای باشد که مردم وجود این ظرفیت اقتصادی را در جوار خود لمس کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به عدم اتمام کمربندی فریدونکنار ادامه داد :
از دیگر خواسته های ما از جناب وزیر شروع عملیات روشنایی کمربندی فریدونکنار در کنار مراحل ساخت پل آن بود تا ان شاالله زمان افتتاح کمربندی مسئله روشنایی آن نیز حل شده باشد که خوشبختانه جناب وزیر با توجه به شناخت خود از منطقه ضمن صدور دستورات لازم از معاونین خود خواست تا نتیجه کار را به وی گزارش دهند.

#نانوا کناری با تاکید بر ضرورت اتصال شهرستان های بابلسر و فریدونکنار به شبکه ریلی و راه آهن فریدونکنار به بابلسر و بابلسر به بابل و قائمشهر بود که با موافقت وزیر مقدمات قرار گرفتن این پروژه در طرح توسعه ملی انجام گرفت.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلسی در پایان ضمن اشاره به دستور وزیر راه مبنی بر مساعدت در تخصیص پانصد تن قیر جهت ترمیم بافت های فرسوده به شهرستان های بابلسر و فریدونکنار گفت : برای اتمام پروژه های کمربندی فریدونکنار ، جاده اجاکسر ، جاده عزیزک ، جاده بابلسر به بهنمیر و پل دوم هادی شهر دستورات لازم از وزیر راه و شهرسازی اخذ شد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *