- اخبار

کشف کلاهبرداری پانزده میلیارد ریالی در بابلسر

کشف کلاهبرداری پانزده میلیارد ریالی در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسایی و دستگیری باند کلاهبرداری حرفه ایی خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کارآگاه”عبداله رضوانی”در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه وشکایت تعدادی مالباخته مبنی بر این که اینکه فردی به همراه یک خانم اقدام به خرید انبوه از فروشگاه های آنان نمود و با پرداخت چک های جعلی مجموعا مبلغ پانزده میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی ، با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که یک مرد وهمسر موقت وی بوده شناسایی کردند .
سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند واموال کلاهبرداری شده نیز در انبار ومحل اختفاء آنان شناسایی وکشف گردید.
رضوانی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری از مردم با پرداخت چک های جعلی کردند که تاکنون ۹ نفر از مالباختگان شناسایی گردیدند. .
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر،تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدندو اموال مکشوفه تحویل مالباختگان گردید .
سرهنگ رضوانی در خاتمه با بیان اینکه کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیان فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند به مردم و متصدیان شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو ،از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *