- اخبار

سپاه بابلسر با اجرای طرح امام به پیشواز جشن انقلاب رفت

فرمانده سپاه بابلسر خبر داد:
سپاه بابلسر با اجرای طرح امام به پیشواز جشن انقلاب رفت

به گزارش بابلسرنیوز: فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه شهرستان بابلسر این افتخار را دارد که با اجرای طرح امام از ۲۷آبان ماه به پیشواز چهلمین سالگرد پیروزی جشن انقلاب برود.

سرهنگ پاسدار سیدموسی موسوی نژاد امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: در زمانی که دشمنان نظام جنگ رسانه ای تمام عیار را شکل دادند ، نقش خبرنگاران در تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی است.

وی به به تلاش دشمن برای صدمه به نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: با این وجود دشمنان در عرصه های مختلف ضربات و شکست های سنگینی از جمله درعرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی از انقلاب اسلامی خورده اند که قابل شمارش نیست.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به تلاش ها و دسیسه های دشمنان جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خدا را شاکریم علی رغم تمام توطئه ها و دشمنی ها جشن ۴۰سالگی انقلاب را باشکوه تر از گذشته با حضور پرشور مردم برگزار می کنیم و در سایه تدابیر رهبر باشکوه انقلاب اسلامی تمام توطئه های دشمنان را همچون گذشته خنثی میکنیم.
وی خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان بابلسر این افتخار را دارد از ۲۷آبان ماه امسال به پیشواز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برود و با اجرای برنامه های متنوع در محلات شور و امید انقلابی را در دل مردم زنده کند.

وی با بیان اینکه این طرح در سطح ۴۰محله شهرستان بابلسر در قالب هفت کمیته و اجرای حدود ۴۰برنامه اجرا می شود، گفت : این طرح تا کنون در ۱۹محله اجرا و تا ۱۰ اردیبهشت در سطح ۴۰محله اجرا می شود.

وی افزود: توزیع سبد کالا بین محرومان،ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی به محلات، کمک به نیازمندان، برپایی غرفه های اقتصاد مقاومتی در محلات، برگزاری مسابقات بومی محلی و برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی را از جمله خدماتی دانست که در این طرح به محلات ارائه می شود.
موسوی نژاد در ادامه از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه شهرستان بابلسر در ایام الله دهه فحر خبر داد و افزود: ۴۰عنوان از این برنامه ها در قالب طرح امام است.

فرمانده سپاه بابلسر دیدار با خانواده شهدا،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، اجرای برنامه ۱۰شب ۱۰مسجد،ساخت خانه محرومان،کلنگ زنی پنج خانه محروم و برگزاری نمایشگاه عطر فاطمی از جمله برنامه های سپاه بابلسر در ایام الله دهه فجر است.

وی برگزاری مسابقات کتاب خوانی ،حمل نمادین مشعل انقلاب،اجرای رادیو انقلاب در مدارس و محلات،بذگزاری پیاده روی خانوادگی،اجرای طرح ۴۰ انشا ۴۰ مقاله در سطح ۴۰مدارس بابلسر و میزبانی مجنع فرماندهان و پیشکسوتان استانی تحت عنوان بسیج میقات از دیگر برنامه های شاخص ما در ایام الله دهه فجر است.

گزارش: مهـران پورعلی

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *