- اخبار

آخرین جلسه اداری شهرستان بابلسردر سال ٩٧

‍ فرماندار شهرستان بابلسر:

موفقیت در گرو همدلی، وحدت و همیاری مدیران است.
مدیران باید فارغ از هرگونه نگاه بخشی، منطقه ای، قومی و حزبی در کنار مردم باشند.

فرماندار شهرستان بابلسر خواستار حفظ همدلی، وحدت و همیاری مدیران دستگاه های اجرایی شد.

به گزارش بابلسرنیوز: اسماعیل حسن زاده در جلسه صبح امروز شورای اداری شهرستان که در پایان سال ۹۷ با حضور مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت و همدلی در میان مدیران ادارات و نهادهای دولتی خواستار حفظ همدلی و همیاری فارغ از هرگونه نگاه بخشی، منطقه ای، قومی و حزبی در شهرستان شد.

فرماندار شهرستان بابلسر، با بیان اینکه موفقیت در روند توسعه، خدمت به مردم و پیروزی بر استکبار فقط در گرو همدلی وحدت و همیاری دستگاه های اجرایی می باشد، تأکید کرد: مدیران باید فارغ از هرگونه نگاه بخشی، منطقه ای، قومی و حزبی در کنار مردم و در جهت رضایتمندی آحاد شهروندان برنامه داشته باشند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با اشاره به نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد بازار در ماه های اخیر، تصریح کرد: در ماه های اخیر با تلاش مستمر دستگاه های مجری و نظارتی طرح تنظیم بازار، شاهد یک آرامش و توزیع عادلانه مایحتاج ضروری مردم بودیم و روند نظارت همچنان ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، از طریق مراجع قضایی با متخلفین برخورد خواهد شد.
حسن زاده به آمادگی دستگاه های خدمات رسان و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مردم و مسافران در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: باید تمام دستگاه های خدمات رسان با توجه به شرایط جوی و حجم بالای مسافران نوروزی به این شهرستان آمادگی کامل جهت ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای آنان را داشته باشند.
وی، با بیان اینکه استقبال از مسافران باید با رویی خوش و برخوردی مناسب انجام پذیرد، تاکید داشت: مازندران یکی از استان میهمان نواز در سطح کشور است و تمامی دستگاه ها و واحدهای پذیرایی باید حداکثر توان خود را در جهت معرفی فرهنگ غنی استان و استقبالی شایسته و در خور هموطنان ایرانی از اقصی نقاط کشور به کار گیرند.
فرماندار بابلسر ادامه داد: با توجه به حجم بالای مسافران در ایام عید نوروز، باید تمهیدات لازم از سوی مدیران شعب بانک های شهرستان در جهت تزریق وجه نقد در دستگاه های ATM لحاظ گردد تا شهروندان و مسافران در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند.
اسماعیل حسن زاده ضمن قدردانی از مدیران دستگاه اجرایی در طول یک سال فعالیت گفت: در سال آینده تمامی دستگاه اجرایی باید محیطی مناسب در جهت پاسخگویی مناسب مردم فراهم نمایند تا نسبت به رفع نیاز به حق آنان اقدام نمایند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *