- اخبار

‍#فرماندار_شهرستان_بابلسر: از تمام توان و ظرفیت دستگاه های اجرایی و مردمی در جهت خدمت رسانی به مردم آسیب زده شهرستان بابلسر بویژه بخش بهنمیر استفاده خواهیم برد.

‍ ‍#فرماندار_شهرستان_بابلسر:

از تمام توان و ظرفیت دستگاه های اجرایی و مردمی در جهت خدمت رسانی به مردم آسیب زده شهرستان بابلسر بویژه بخش بهنمیر استفاده خواهیم برد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

به گزارش بابلسرنیوز: خداوند سبحان را شاکریم که بندگان خود را در سایه الطاف بی منتهای خود حفظ نگاه داشته است. بی شک جریان تغییرات جوی روزهای اخیر و آسیب های وارده به همشهریان و مردم ولایتمدار روستاهای بخش بهنمیر بویژه گالشکلا، عزیزک، ازنوا، منگلاب، سرخدشت، پارو محله، روشندان و کرفون، مردم شهرستان بابلسر را نگران کرد اما در این بین باید قدردان مردم شهرستان باشیم که با تمام توان، عزم و اراده خود را در جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان این‌ مناطق از خود نشان دادند.
آنچه در جریان اخیر جای تقدیر و ستایش دارد و تا این لحظه شاهد آن بودیم؛ اتحاد، همدلی، همیاری و دستگیری از همشهریان آسیب دیده ای بود که به شایستگی از سوی نیروهای امداد رسان دولتی و نهادهای خودجوش (بسیج محلات، نیروهای انتظامی، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، آب، برق، گاز) مورد حمایت و همراهی قرار گرفت.
اینجانب با حمایت همه جانبه استاندار محترم مازندران و همکاری کلیه دستگاه های نظارتی، امنیتی و امدادرسان شهرستان و نیروهای مردمی داوطلب، به صورت تمام وقت در صحنه خدمت به مردم شریف شهرستان بابلسر حاضر خواهیم بود تا انشا اله به یاری خداوند متعال، شاهد ایجاد آرامش در روستاهای آسیب دیده در روزهای آتی باشیم.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *