- اخبار

پیام تبریک سال١٣٩٨منصوررمضان نژاد نائب رئیس شورای شهر بابلسر

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت همشهریان عزیز و بزرگوار
خداوندا بر همه دقایق سال، تو را شکر و سپاس می گزاریم که فرصت و نعمت حیات را در این سال نیز نصیب و روزی ما فرمودی و فرصت دادی تا در مزرعه زندگی، عمر بکاریم. اینک که طبیعت در طلیعه بهار، جان و حیات دوباره می یابد، ما نیز بر بهار جان ها و قلب عالم امکان سلام و درود می فرستیم و سال نو را با تجدید عهد و ارادت به آن ذخیره الهی آغاز می کنیم و از خداوند مسئلت می نماییم که نصیب و روزیمان را بیش از پیش قرار دهد و جان ما را زنده و بهاری و شادابی و نشاط ما را در ظل هدایت و برکات حضرت ولی عصر(عج) مستدام و مستمر نماید.
نوروز راه جدید برای رسیدن به آرزوهای جدید است، آرزوی رسیدن به پیشرفت و عدالت، نوروز فرصت مناسبی است که با یکدیگر عهد ببندیم تا برای رسیدن به شهری زیبا و زندگی پر از آرامش و امید از هیچ تلاش و کوششی دست بر نداریم.
ضمن عرض تبریک و شادباش آغاز سال۱۳۹۸
شمسی به همشهریان گرانقدر، امید آن دارم که در سال جدید به یاری خدا با ایده های جدید و برنامه های مدوّن، گام های مثبت و بلندی در راستای عمران و آبادانی شهر بابلسر برداریم. سالی پر از خیر و برکت و شادکامی برای شما همشهریان عزیزم آرزومندم.
از اینکه توانستم با لطف و عنایت خداوند بلند مرتبه یک سال دیگر نیز به نمایندگی از مردم فهیم ولایت مدار و خونگرم شهر بابلسر خدمتگزاری کنم بسیار خوشحال و شاکرم و امیدوارم اینجانب و دیگر اعضای شورا توانسته باشیم گره ای از مشکلات شما مردم خوب شهر باز کرده باشیم و خدمتگزار خوبی برای شما سروران و عزیزان باشیم. البته لیاقت شما عزیزان بیش از اینهاست و اگر کم و کاستی در انجام وظایف مان دیده شد به بزرگواری خود بر ما ببخشایید. امیدوارم فرا رسیدن سال نو همراه با اقتصادی نو، فکر و ایده های نو و طرح های عمرانی و رفاهی و معماری نو برای ساختن شهری در خور شأن و منزلت مردم خوب شهر بابلسر باشد .
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

منصور رمضان نژاد نائب رئیس
شورای اسلامی شهر بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *