- اخبار

پیام تبریک سال ١٣٩٨اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر

‍ تبریک فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت فرا رسیدن سال نو

اسماعیل حسن زاده طی پیامی فرا رسیدن سال نو خورشیدی را به مردم شریف شهرستان بابلسر تبریک گفته و برای آنها در سال جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

به گزارش بابلسرنیوز: در متن پیام تبریک فوق آمده است:

نوروز باستانی ایران اسلامی، تجلی‌گر دست به آسمان دل ساییدن و بندگی و نجوا به درگاه پروردگار یکتا است، لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دگر.
و حال خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی خستگی ناپذیر برای عزت،سربلندی و کامیابی بندیم.
ایران اسلامی در سالی که گذشت با ایستادگی در برابر فشارهای اقتصادی، روزهای پر فراز و نشیبی را گذراند و در سالی که با نام #رونق_تولید_ملی مزین شده است به لطف و عنایت خداوند رحمان و رحیم و در سایه هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت های همه جانبه دولت تدبیر و امید، دانشگاهیان، تولیدکنندگان، صنعتگران، کارکنان، کارگران، کشاورزان و آحاد مردم با انسجام، وحدت، صبر، استقامت و همدلی به دور از هر نوع سلیقه بر ایران ستیزان پیروز خواهد شد.
در روزهای پایانی سال ۹۷ با توجه به تغییرات جوی هوا و باران های متداوم در شهرستان با مشکلاتی مواجه شدیم که با حضور بموقع مردم، نیروهای امدادی و دستگاه های اجرایی خدمات رسان در جهت بهبود وضعیت اقدامات لازم صورت پذیرفت.
اینجانب، ضمن دلجویی با خانواده های آسیب دیده در جریان سیلاب اخیر، سال خوشی را از درگاه حضرت دوست برای همشهریان عزیز مسئلت دارم.

نوروزتان پیروز، دلتان شاد و دستانتان پر بار باد.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *