- اخبار

حل مشکل قطع آب شهرهای بابل و بابلسر به گزارش بابلسرنیوز: خدابخشی پور مدیربحران وپدافند غیرعامل آب و فاضلاب شهرمازندران. طرح اضطراری وکوتاه مدت برای رفع مشکل قطع آب شهرهای بابل و بابلسر درحال اجرا است.

به گزارش بابلسرنیوز: خدابخش پور مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران  ، با بیان اینکه وقوع سیل در مازندران سبب افزایش کدورت آب سد البرز و قطع آب بیشتر مشترکان در شهر‌های بابل و بابلسر شده است، گفت: خسارت سیل به شبکه آبرسانی شهر‌های بابل و بابلسر حدود ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است و اکنون برداشت لایه بالایی از سد البرز در حال انجام است.
وی افزود: ۲۰ تا ۲۸ دستگاه تانکر آب روزانه برای ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک این مناطق توزیع می‌شود.
خدابخش پور گفت: ۱۸ هزار بسته آب یک لیتری از هنگام قطع آب تا دیروز ۵ فروردین ماه در شهر‌های بابل و بابلسر توزیع شده است.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلابشهری مازندران با بیان اینکه با اجرای طرح اضطراری و کوتاه مدت مشکل قطع و کمبود آب مردم این مناطق از فردا کاهش می‌یابد، افزود: مشکل کمبود و قطع آب در دیگر شهر‌های مازندران به طور کامل حل شده است.
وی گفت: پس از وقوع سیل در روز ۲۷ اسفند ۹۷ به مجتمع آبرسانی سیمرغ نیز ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شد که در ۲۴ ساعت اولیه مشکل مردم این منطقه حل شد.
خدابخش پور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت مشکل مردم سوادکوه و سوادکوه شمالی که به علت رانش زمین با قطع و کمبود آب مواجه شده بودند، حل شده بود، افزود: میزان خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی سوادکوه ۴ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و در سوادکوه شمالی نیز ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان برآورد شده است.
وی گفت: ۳۵ کیلومتر از تاسیسات فاضلاب شهرستان ساری به میزان یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خسارت دید.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه ۳ کیلومتر از شبکه آبرسانی بهشهر، رستمکلا و خلیل شهر به میزان ۳۷۵ میلیون تومان خسارت وارد شد، افزود: سیل اخیر ۲۵۵ میلون تومان به ایستگاه پمپاژ فاضلاب جویبار هم خسارت وارد کرده است.

اجرای طرح اضطراری برای قطع آب در شهر‌های بابل و بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *